رنجبرزاده قرائت کرد:

206 نفر از نمایندگان خواستار اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت شدند

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 206 نماینده خطاب به رئیس جمهور درخصوص اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت را قرائت کرد.

206 نفر از نمایندگان خواستار اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت شدند
کد خبر: 227266
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 206 نماینده خطاب به رئیس جمهور در خصوص اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای حسن روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

نظر به اینکه قانون تقسیمات کشوری مصوب سال 1362 و اصلاحات و الحاقات بعدی دولت را موظف نمود نسبت به ارتقاء مناطق که براساس قانون قابلیت ارتقاء را دارند اقدام نماید و در همین راستا وزارت کشور و سازمان های مرتبط در خصوص روستاهای که قابلیت ارتقا به شهر و دهستان هایی که قابلیت ارتقا به بخش و بخش هایی که قابلیت ارتقا به شهرستان را داشته اند اقدام لازم را انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ملاحظه می شود تلاش های استانداری و وزارت کشور در دولت ناتمام مانده است لذا با توجه به اینکه اجرای این قانون در راستای توسعه همه جانبه این مناطق می تواند خدمات شایان توجه و ارزشمند و غیرقابل انکاری به هموطنان عزیز باشد که سال هاست بیش از میلیون ها نفر از مردم عزیز کشورمان امیدوار به این اقدام دولت بوده اند عدم تسریع باعث یاس و ناامیدی و در نهایت نارضایتی میلیون ها نفر را ایجاد خواهد کرد.

بنا به مراتب ما نمایندگان امضا کننده ذیل از رئیس جمهور خواستاریم با قید فوریت دستور اجرای قانون مذکور و ارتقای مناطق مطابق قانون دارند صادر نمایند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها