صعود تیم میکس کامپوند ایران به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی

تیم ملی میکس کامپوند مردان با غلبه بر هند به مرحله نیمه نهایی مسابقات این رشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافت.

صعود تیم میکس کامپوند ایران به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی
کد خبر: 228144
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۲ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت‌های تیر و کمان بازیهای آسیایی جاکارتا و در بخش میکس کامپوند، نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کمانداران هند رفتند و موفق به شکست این تیم شدند.


در این رقابتها تیم کشورمان متشکل از نیما محبوبی و فرشته قربانی با نتیجه نزدیک 1555 بر 153 موفق به شکست تیم هند شدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.


پیش از این تیم ریکرو میکس ایران متشکل از زهرا نعمتی و صادق اشرفی، برابر ژاپن بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.


تیراندازی


اما در ادامه رقابت ها بانوان تیرانداز ایران در تپانچه 10 متر زنان به خط شدند که گلنوش سبقت‌اللهی با مقام چهارمی کار خود را پایان داد و آمیتیس جعفری به عنوان دوازدهمی رسید. وانگ گاین از چین، کیم‌می‌جومگ از کره جنوبی و هینا از هند بر سکوهای برتر تیراندازی آسیا ایستادند.


سنگ‌نوردی


الناز رکابی نماینده ایران در ماده بولدورینگ به صورت مشترک با نماینده ژاپن به مقام سوم رسید و خسرو هاشم‌زاده نیز دوازدهم شد. ادامه این رقابت ها که تا سه روز به طول می انجامد در بخش لید و سپس در بخش سرعت پیگیری تا در نهایت رتبه ورزشکاران می شود.


دوچرخه‌سواری


ماندانا دهقان در این روز در تایم تریل انفرادی زنان با فاصله زمانی 3 دقیقه و 9 ثانیه با نفر اول به عنوان ششمی رسید و نمایندگان کره، ژاپن و هنگ کنگ عناوین برتر را تصاحب کردند.


در تایم تریل انفرادی مردان آروین معظمی گودرزی در فینال این ماده به رده ششم بسنده کرد اما پس از عبور از خط پایان دچار ضعف جسمانی و به مرکز درمانی منتقل شد.


سوارکاری


سواکاری ایران با پایان دادن عنوان ششمی لیتا سهی بانوی سوارکار درساژ در روز گذشته امروز رقابت های سه روزه با حضور طوفان ترابی نماینده مقیم اروپا برگزار شد که در درساژ انفرادی، رتبه نوزدهم را کسب کرد. ترابی مسابقه خود را با 33 خطا به پایان رساند و در بین 32 شرکت کننده، عنوان نوزدهم را به خود اختصاص داد. در این مسابقه، نفرات هند، ژاپن و چین اول تا سوم شدند.


وی فردا شنبه در روز دوم مسابقات سه روزه در بخش کراس کانتری به میدان می‌رود و در سومین روز مسابقات هم در پرش با اسب شرکت می‌کند.

شنا


اما پرونده شنای ایران امروز در 50 متر قورباغه با حضور مهدی انصاری بسته شد وی با ثبت زمان 29.35 ثانیه در رتبه بیستم این ماده جای گرفت.


بدمینتون


تیم بدمینتون دو نفره ایران با ترکیب ثریا آقایی و مهران شهبازی و حذف در مرحله یک سی و دوم رقابت ها برابر حریفان قدرتمندی از هند و اندونزی بسته شد.


تاکنون پرونده رشته های تکواندو- ووشو- فوتبال- بدمینتون- تنیس- شنا- کشتی بسته شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها