سهراب مرادی:

همیشه با تمام وجودم برای ایران جنگیده‌ام

ملی پوش وزنه‌برداری ایران، گفت: با تمام وجودم برای مدال می جنگم.

همیشه با تمام وجودم برای ایران جنگیده‌ام
کد خبر: 228188
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۰۷:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سهراب مرادی، درباره آغاز مسابقه‌اش در دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری، اظهار کرد: مردم برایم دعا کنند.دعای آنها مستجاب می‌شود.از روزی که به اندونزی آمده‌ایم شرایط خوب بوده است. سالن‌های اینجا مناسب است و مهم‌ترین ویژگی که دارد این است که به هتل محل اقامت‌مان نزدیک است. از لحاظ تغذیه هم مشکلی نداشته‌ایم. روز به روز تا نزدیک شدن به مسابقه فشار تمرینات را بیشتر کردیم. خدا را شکر وضعیتم خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مدال طلا می‌گیرد؟ بیان کرد: من همیشه با تمام وجودم برای ایران جنگیده‌ام. وزنه زده‌ام و سعی کرده‌ام همیشه ایران را سربلند کنم. امروز هم قطعا همین‌طور خواهد بود. امیدوارم نتیجه‌ زحماتی که کشیده‌ام را بگیرم.

مرادی از احتمال حمله دوباره به رکورد جهان صحبت کرد و گفت: اگر موقعیت اش باشد حتما به رکورد جهان حمله می‌کنم. امیدوارم روز، روز من باشد و بتوانم وزنه‌های خوبی را بزنم.

دارنده مدال طلای المپیک ریو در پاسخ به این سوال که تغییر اوزان وزنه‌برداری چه تاثیری بر روند کارش خواهد داشت؟ تصریح کرد: خب برای من خوب شد. من در همین وزنی که هستم می مانم. یعنی نیازی نیست که زیاد تغییر وزن بدهم. باید دو کیلو بیشتر شود.

قهرمان وزنه‌برداری جهان درباره رقابت با کیانوش نیز بیان کرد: کیانوش وزنه‌بردار بزرگی است که کارش را هم خوب بلد است. ما به هم انگیزه می‌دهیم. بعضی مواقع که من حواسم پرت شود او هست. با هم تمرین می‌کنیم. فکر می‌کنم هر کسی مزد زحماتش را می‌گیرد.

مرادی در پایان گفت: مردم برای ما دعا کنند. دعاهای آنها مستجاب می شود. به امید خدا امروز بهترین وزنه ها و بهترین مدال‌ها برای ایران باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها