کد خبر: 228286
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

استاندار همدان:

دفترچه‌های جدید با تصویر بوعلی‌سینا زودتر آماده شود

استاندار همدان گفت: بوعلی‌سینا در دل ملت حضور دارد اما تأمین اجتماعی که تصویر شیخ‌الرییس را از دفترچه‌های بیمه حذف کرده بود، هرچه زودتر دفترچه‌های جدید مزین به تمثال بوعلی‌سینا را آماده کند.

دفترچه‌های جدید با تصویر بوعلی‌سینا زودتر آماده شود
کد خبر: 228286
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در آئین ادای احترام به مقام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا با اشاره احترام قائل شدن جهانیان برای مقام شامخ ابن‌سینا اظهار کرد: بوعلی سینا افتخار همه کره زمین و بیش از همه ایرانیان است زیرا ایران و همدان را برای به رشته تحریر در آوردن آثارش انتخاب کرد.

وی با طرح این سئوال که آیا ما قدر بوعلی‌سینا را می‌دانیم، گفت: اقدام نادرست سازمان تامین اجتماعی برای حذف تمثال مبارک بوعلی‌سینا باعث رنجش ایرانیان بسیاری شد و بنده به نیابت از مردم همدان اعتراض خود را به مسؤولان اعلام کردم و با دستور دکتر جهانگیری معاون رئیس جمهور این اشتباه جبران شد. پس از اعتراضی که صورت گرفت، این موضوع تفسیر شد که خواهان درج تصویر بهتری از بوعلی‌سینا در دفترچه های بیمه خدمات درمانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: قرار بود مدیر تأمین اجتماعی استان همدان در این جلسه حضور داشته باشد اما وی را رویت نمی‌کنم اما آنچه مسلم است اینکه چه تصویر ابن‌سینا روی جلد دفترچه باشد و چه نباشد، بوعلی‌سینا در دل همه حضور دارد و این موضوع به عنوان مطالبه اصلی مردم مطرح است که امید می‌رود هر چه زودتر دفترچه‌های جدید آماده شود.

نیکبخت با تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران صدیق مردم به ویژه رییس جمهور که امروزه شرایط سختی را سپری می‌کند، گفت: با توجه به برنامه‌های ظالمانه استکبار برای تلاش در تضعیف ایران بزرگ و نظام و دسیسه‌های بسیار، امروز در برنامه‌ها بیش از همیشه نیاز به همدلی، هماهنگی و پشتیبانی نیاز است که اجازه ندهند، دشمن به امیال شوم خود برسد و با درایت مقام معظم رهبری و همت مردم شریف کشورمان، دشمنان هیچگاه به این نیت شوم دست پیدا نمی‌کنند.

استاندار همدان اضافه کرد: در روزهای آینده شاهد حضور تمام کشورهای آسیایی در شهر همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا هستیم و همدان بزرگ که دارای تاریخ بلند و علما، فضلا و شهدای بزرگی است، به عنوان پایتخت گردشگری آسیا میزبان شایسته‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس گردشگری جهان با مشارکت 180 کشور دنیا در همدان نیز اظهار کرد: همدان میزبان شایسته‌ای برای این برنامه است زیرا بسیاری زیرساخت‌ها برای گردشگری از جمله راه‌آهن، قطار، هواپیما، ساخت هتل‌های زیاد در همدان، زیباسازی شهر همه و همه گویای شایستگی همدان برای میزبانی پایتخت گردشگری آسیا است.

نیکبخت مجددا از سازمان تامین اجتماعی گله کرد که در سال 94 هتلی به نام این مجموعه تصویب و کلنگ‌زنی شد که مجری تامین اجتماعی است، گفت: به این منظور تغییر کاربری و معافیت‌هایی نیز انجام شد اما بعد از چهار سال با امروز و فردای سازمان تأمین اجتماعی مواجه هستیم و اکنون این سئوال مطرح است که این سازمان چه کار اقتصادی در همدان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای افتتاحیه مراسم اجلاس گردشگری آسیا به این شهر می‌آید، گفت: امیدواریم طی این سفر به سازمان تامین اجتماعی همدان دستور داده شود که هتل یاد شده ایجاد شود، این در حالیست که هنوز هیچ فعالیتی از سوی تامین اجتماعی در این زمینه مشاهده نشده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها