کد خبر: 228356
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۵۳:۰۰
| |

طعنه تند زلاتان به گواردیولا؛ او فیات می‌خواست اما من فراری بودم

مهاجم سوئدی بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت و از رابطه خوب خود با مربیان دیگر گفت.

طعنه تند زلاتان به گواردیولا؛ او فیات می‌خواست اما من فراری بودم
کد خبر: 228356
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد که او مشکلی با گواردیولا در بارسلونا نداشت ولی این مربی اسپانیایی با او مشکل داشته است. در همین رابطه او گفت: وقتی من را می‌خرید، انگار یک فراری خریده‌اید. وقتی فراری می‌رانید بهترین نوع سوخت را درون آن می‌ریزید. به بزرگراه می‌روید و با شتاب رانندگی می‌کنید. گواردیولا می‌خواست با سوخت دیزل در حومه شهر چرخ بزند. اگر او این را می‌خواست باید فیات می‌خرید.

ایبرا در پاسخ به این سوال که آیا از موضوعی در دوران فوتبالش پشیمان است یا خیر گفت: من فکر می‌کنم هر اتفاقی که باید رخ می‌داد، رخ داد. در هر باشگاهی بازی کردم قسمت بود بازی کنم. من از بازی در هیچ کدام از تیم‌هایی که بازی کردم ناراحت نیستم. من هم در دوران فوتبالم دوران سختی داشتم. ما سوپرقهرمان نیستیم که بدون مشکل باشیم. مهم این است که شما با این مشکلات و گرفتاری‌ها قوی‌تر می‌شوید.

مهاجم سوئدی در پایان صحبت‌های خود گفت: برخی می‌گویند من با مربیان خود مشکل دارم ولی این طور نیست. من با فابیو کاپلو کار کردم که می‌دانید مثل یک ماشین است و همه چیز درباره او به نظم برمی‌گردد ولی ما مشکلی با هم نداشتیم. با مورینیو هم کار کردم که همه می‌شناسند چقدر روی مسائل کوچک حساس است ولی حتی یک مشکل هم با او نداشتم.

زلاتان ایبراهیموویچ اکنون در تیم لس آنجلس گالکسی بازی می‌کند و در آستانه رسیدن به 500 گل قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها