مدیرعامل شستا خبرداد؛

همه ارز صادراتی خود را در سامانه نیما عرضه کرده‌ایم

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: براساس آمار بانک مرکزی،شستا و شرکت‌های وابسته ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه نیما عرضه کرده اند.

همه ارز صادراتی خود را در سامانه نیما عرضه کرده‌ایم
کد خبر: 228597
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۳:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی لطفی مدیرعامل شستا بمناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای دولت گفت: صادرات شستا پارسال معادل با یک میلیارد و 200 میلیون دلار بود و امسال پیش بینی‌ها قریب به حجم دو میلیارد دلار است که در این روزها همه درآمدهای ارزی کسب شده در بازار توافقی ارز عرضه شده است.

مدیرعامل شستا افزود: ادغام شرکت‌های شستا، هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری غدیر هم اکنون کلید خورده و در انتظار امضای وزرای نفت و کار است.

وی از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی میان شستا و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای تسهیل در فرایند ادغام این سه مجموعه سرمایه‌گذاری سخن گفت و افزود: تقریباً پیش‌نویس تفاهم نامه‌ای پیرامون این موضوع تهیه شده که امید می‌رود، محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به زودی آن راامضا کنند.

لطفی در مورد تمایل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها برای خرید سهام شرکت‌های پتروشیمی وابسته به سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان تصریح کرد: مقرر شده تمام کسانی که در حوزه پتروشیمی حصور دارند، در این فرایند مشارکت داشته باشند، منتهی بررسی بر سر تعامل صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری غدیر ادامه دارد.

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگویی در شستا نهادینه شده است تصریح کرد خبرگزاری فارس با تلاش صادقانه نیروهای جوان و با انگیزه و سرلوحه قراردادن صداقت ، بیطرفی و توجه به منافع ملی و مردم بیش از پیش موفق باشد .

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها