کد خبر: 228755
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۱:۱۴:۰۰
| |

استقبال ایرانیان از «واندالاوندا» مایه شگفتی‌ کروات‌ها شد

در هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی، نمایش «واندالاوندا» از کشور کرواسی اجرا و با استقبال مخاطبان همراه شد.

استقبال ایرانیان از «واندالاوندا» مایه شگفتی‌ کروات‌ها شد
کد خبر: 228755
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۱:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «واندالاوندا» از کشور کرواسی شب گذشته (یکشنبه 4 شهریور) در هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی در تالار هنر به اجرا در آمد و توانست استقبال زیاد مردم را نیز کسب کند.

این نمایش داستان یک بره است که با دیگران تفاوت دارد و هر چه می‌خورد به رنگ آن در می‌آید، او گاهی لیمو می‌خورد و زرد می‌شود اما بیشتر به رنگ بنفش و خوردناسطوخودوس علاقه دارد.

برای تماشای این نمایش شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، «ایوور چوندیچ» رایزن فرهنگی کشور کرواسی و مرضیه برومند دبیر جشنواره تئاتر عروسکی نیز حضور داشتند.

چوندیچ پس از تماشای این نمایش بین مردم و هنرمندان گفت: خوشحال است که در این جشنواره عروسکی شرکت کرده و خیلی آن را دوست داشته است و توانسته نمای‌هایی را نیز ببیند. این جشنواره پیام آور صلح و دوستی است.

رایزن فرهنگی کرواسی در ایران در ادامه عنوان کرد: استقبال تماشاگران ایرانی از نمایش‌ها با شکوه و مایه شگفت انگیزی من است، با اینکه خودم خیلی از بچگی به تماشای نمایش کودک نمی‌نشستم. خوشبختانه این نمایش کروات‌ها نیز با حضور گرم مردم برگزار شد و من به اجرای کار و دکور آن نیز خیلی علاقه‌مند شدم.

چوندیچ همچنین عنوان کرد: تئاتر می‌تواند واسطه خوبی بین کشورها باشد و به لحاظ فرهنگی بین ایران و کرواسی نیز تأثیرگذار است.

برای تماشای این نمایش یک گروه تایوانی و جمعی از هنرمندان نیز حاضر شدند. گروه نمایشی کار پس از اتمام اجرا هدیه‌ای را به مرضیه برومند تقدیم کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها