چرا لوپتگی به ستاره‌های جام جهانی بازی نمی‌دهد؟

رئال مادرید لالیگا را با موفقیت آغاز کرده. غول بزرگ فوتبال اسپانیا در بازی اول ختافه را 2-0 شکست داده و در هفته‌ی دوم نیز خیرونا را با نتیجه‌ی 4-1 در هم کوبیده. قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا بعد از دو هفته در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

چرا لوپتگی به ستاره‌های جام جهانی بازی نمی‌دهد؟
کد خبر: 228981
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جالب اینجا است که خولن لوپتگی سرمربی رئال در بازی مقابل خیرونا، در کمال شگفتی سه تا از ستاره‌های بزرگ جام جهانی را نیمکت‌نشین کرده بود. لوکا مودریچ در دقیقه‌ی 77 به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و تیبو کورتوا که در طول تابستان به عنوان دروازه‌بان شماره‌ی یک رئال اعلام شده بود بار دیگر به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت نشسته بود. رافائل واران فرانسوی هم بعد از حدود یک ساعت، به جای مارسلو وارد زمین شد. مارسلو که از تعویض خود تجعب کرده بود بعد از بازی گفت اصلاً انتظار نداشته که از زمین بیرون برود ولی با اینحال به تصمیم مربی احترام می‌گذارد.


اما عجیب‌ترین شگفتی، نیمکت‌نشینی کورتوا بود. بهترین دروازه‌بان جام جهانی که در کسب مقام سومی دنیا توسط بلژیک نقش بسیار مهمی داشت. کسی که با طوفانی از تبلیغات و توجه رسانه‌ای از چلسی به رئال منتقل شد. وقتی کیلور ناواس در فینال سوپرجام اسپانیا به میدان رفت روزنامه‌ی مارکا با تیتر " برای این است که رئال کورتوا را به خدمت گرفته" در زیر عکس ناواس، نشان داد که هواداران مادرید چقدر منتظر بازی کردن دروازه‌بان بلژیکی در تیم‌شان هستند.


البته ناواس تا اینجا نشان داده اعتماد لوپتگی به او درست بوده. ناواس در هر دو بازی اول رئال در لالیگا بدون نقص بازی کرده و خیال تیم را از بابت دروازه راحت کرده است. آیا لوپتگی واقعاً قصد دارد کورتوا را به نفر دوم پشت سر ناواس تبدیل کند؟ یعنی لوپتگی از آغاز تمایلی به جذب کورتوا نداشته یا اینکه بعد از ورود دروازه‌بان بلژیکی به رئال، اتفاقی افتاده که رابطه‌ی او را با لوپتگی شکرآب کرده؟ جواب این سوال‌ها تنها با گذشت زمان مشخص خواهد شد.


واقعیت این است که تا زمانی که لوپتگی در کسب نتایج موفق باشد، منتقدین تنها باید به غر زدن در پشت صحنه بسنده کنند چرا که انتقادهای آنها خریداری نخواهد داشت ولی شکی نیست که به اولین ناکامی، لوپتگی با طوفانی بزرگ از انتقاد روبرو خواهد شد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها