کد خبر: 229386
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

فرماندار جوانرود:

گاز به 9 روستای جوانرود رسید

فرماندار جوانرود اعلام کرد که گاز به 9 روستای جوانرود رسید.

گاز به 9 روستای جوانرود رسید
کد خبر: 229386
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رستگار یوسفی با اشاره به طرح اخیر گازرسانی در جوانرود، گفت: در قالب این اجرای این طرح، یک هزار خانوار در 9 روستای بخش مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این 9 روستا 32 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: عملیات گازرسانی به این 9 روستا مرداد سال 96 آغاز شد.همچنین به مناسبت هفته دولت، عملیات گازرسانی به 21 روستای دیگر این شهرستان با اعتبار 52 میلیارد ریال آغاز شد.

نماینده مردم اورمانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این ارتباط گفت: در سفر وزیر نفت به استان کرمانشاه قرار شد پنج هزار روستای کرمانشاه و پایشگاه آناهیتا تا پایان برنامه ششم توسعه به بهره برداری برسد.

شهاب نادری با تقدیر از خدمات دولت و تلاش های مسئولان به روند کند گازرسانی در گذشته اشاره کرد و افزود: در گذشته تنها یک روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز برخوردار بود که امروز 14 روستا از نعمت گاز برخوردار و عملیات 21 روستا نیز آغاز شده است و گازرسانی به دیگر روستاهای شهرستان جوانرود در دستور کار قرار دارد.

همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات ساخت مجتمع اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اعتبار 54 میلیارد ریال با حضور مسئولان آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در این ارتباط گفت: این مجتمع اداری با زیر بنای سه هزار و 246مترمربع در چهار طبقه احداث می شود.

بهمن پوریاور افزود: برای ساخت این مجتمع 54 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها