کد خبر: 229488
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

کامبیز دیرباز با اشاره به بازی‌اش در سریال «شرایط خاص»:

پس از چند سال فضای جدی دوست داشتم‌ در کاری شیرین بازی کنم

کامبیز دیرباز درباره حضورش در سریال «شرایط خاص» گفت بعد از چند سال نیاز به حضور در یک سریال شیرین با موقعیت های طنز داشته است.

پس از چند سال فضای جدی دوست داشتم‌ در کاری شیرین بازی کنم
کد خبر: 229488
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| کامبیز دیرباز، بازیگر درباره نقش خود در سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی که قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود، بیان کرد: من پیش از این فیلم «در مدت معلوم» را از وحید امیرخانی دیده بودم که اثر یکدست و جالبی بود و به نظرم جزو نسل جدید کارگردانانی است که وارد سینما شده اند و کارهای خوبی خلق می کنند.

وی ادامه داد: من چندین سال بود که در سریال هایی با فضای تلخ و تراژیک کار کردم مثل آثاری از سعید نعمت الله و همچنین نویسنده ها و کارگردانانی که فضای کارشان جدی و سنگین بود و به همین دلیل دوست داشتم بعد از چند سال در کاری با فضایی شیرین و طنز بازی کنم.

دیرباز عنوان کرد: من پس از سریال «نابرده رنج» دیگر در کار کمدی بازی نکردم و خودم هم دوست داشتم چنین فرصتی پیش بیاید.

وی با اشاره به سریال «شرایط خاص» اظهار کرد: این مجموعه شاید کمدی نباشد اما موقعیت شیرینی دارد و فکر می کنم بعد از چند سریال جدی و سنگین این کار می تواند نوعی تنفس باشد.

بازیگر «زیر پای مادر» اضافه کرد: این رفت و برگشت بین نقش های کمدی و تراژدی هم برایم جذاب است و قرار نیست از فضای آثار جدی و سنگین فاصله بگیرم.

وی در پایان گفت: البته در فیلم «شرایط خاص» قرار نیست من کمدی بازی کنم چون فضای کاری من چندان فانتزی نیست، در این سریال هم بیشتر در یک موقعیت کمدی قرار می گیرم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها