کد خبر: 229494
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا:

سه نفر در منطقه شنا ممنوع ساحل آستارا غرق شدند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا گفت: این حادثه غروب پنجشنبه در ساحل غلام محله شرقی برای سه گردشگر اهل شهرستان مرند روی داد و جسد آنها با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی آستارا کشف شد.

سه نفر در منطقه شنا ممنوع ساحل آستارا غرق شدند
کد خبر: 229494
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا گفت: این حادثه غروب پنجشنبه در ساحل غلام محله شرقی برای سه گردشگر اهل شهرستان مرند روی داد و جسد آنها با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی آستارا کشف شد.


وی افزود: با وجود انسداد مسیرهای منتهی به نقاط خطرآفرین ساحل غلام محله شرقی از اواسط خرداد ماه، افرادی بدون توجه به علائم شنا ممنوع، به آن وارد می شوند و غروب پنجشنبه یک گردشگر توسط ناجیان غریق در آن مکان از غرق شدن نجات یافت.


وی بیان کرد: 36 عضو هیات نجات غریق از 13 خردادماه امسال در طرح های سالمسازی و مناطق خطرآفرین ساحل آستارا مستقر شده و تاکنون 23 نفر را در طرح های سالمسازی و 20 نفر را در مناطق خطر آفرین نجات داده اند و پنج نفر نیز پیش از این غرق شده اند.


ساسانیان به گردشگران توصیه کرد در طرح های سالمسازی دریا شنا و از ورود به مناطق خطرآفرین پرهیز کنند.


شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با سه طرح سالمسازی در 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها