کد خبر: 229543
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۴:۰۰
| |

سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی:

چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟/ نقش اصلی حل مشکلات معیشتی برعهده دولت است

تولیت آستان قدس رضوی با طرح این سؤال که چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟ گفت: توقع مردم و فعالان اقتصادی از دولت، تدوین یک نقشه راه جامع و با ثبات است.

چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟/ نقش اصلی حل مشکلات معیشتی برعهده دولت است
کد خبر: 229543
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اعضای کمیسون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی و دغدغه معیشت بخش‌ زیادی از مردم را دچار مشکل کرده است، اظهار داشت: بنده به عنوان خادم حضرت امام رضا علیه‌السلام بی‌واسطه با مردم ارتباط دارم و مشکلات آنها را لمس می‌کنم، شما نمایندگان محترم نیز در حوزه‌های انتخابیه خود از نزدیک شاهد گلایه‌های مردم هستید. مجلس و نمایندگان آن، واقعاً باید صدای مردم بوده و در عمل به دنبال تامین منافع آنها بدون ملاحظه هیچ حزب و جناحی باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند اما نقش اصلی برعهده دولت است. حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی‌بدیل است. حتی عملکرد بخش خصوصی نیز تابعی از سیاست‌ها و عملکرد دولت است.

رئیسی با طرح این سؤال که چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟ افزود: توقع مردم و فعالان اقتصادی از دولت، تدوین یک نقشه راه جامع و با ثبات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد اقتصادی آستان قدس رضوی را توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی همچون صنعت دارو دانست که منافع آن مستقیماً برای مردم است.

رئیسی گفت: خود را موظف به فراهم کردن امکانات سفر به مشهد مقدس برای همه عزیزانی کرده‌ایم که به علت محرومیت و نداشتن توان مالی تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را نیافته‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها