محمود واعظی:

باید از برگزارکنندگان کنسرت های خیابانی تقدیر شود/ دولت در برگزاری چنین فضاهایی جدی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری کشورمان در خصوص برگزاری کنسرت‌های خیابانی اظهار کرد: فکر می‌کنم ابتکار بسیار خوبی است و باید از برگزارکنندگان و هنرمندانی که در این کار مشارکت دارند، تقدیر شود.

باید از برگزارکنندگان کنسرت های خیابانی تقدیر شود/ دولت در برگزاری چنین فضاهایی جدی است
کد خبر: 229664
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس ‌جمهور و معاون ریاست‌جمهوری در حاشیه برگزاری کنسرت‌های رایگان ارکستر سازهای ملی با خوانندگی محمد معتمدی، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در برگزاری کنسرت در تهران و سایر شهرها داریم و هزینه بسیار بالایی که برای برگزاری هر کنسرت صرف می‌شود، مردم هم متحمل هزینه‌های تهیه بلیت می‌شوند و معمولا یک قشر خاص می‌توانند از کنسرت‌ها استفاده کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این که ممکن است برگزاری کنسرت خیابانی در مقایسه با اجراهای داخل سالن کیفیت کمتری داشته باشد، ادامه داد: اما مهم این است که کنسرت‌های خیابانی کاملا رایگان و در فضایی مناسب موجبات شادی مردم را فراهم می‌کند.

واعظی گفت: من فکر می‌کنم ابتکار بسیار خوبی است و از برگزارکنندگان و هنرمندانی که در این کار مشارکت دارند، باید تقدیر شود.

او تصریح کرد: قطعا دولت هم باید کمک کند و در حال حاضر هم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان حامی امشب این‌جا هستند و این نشان‌دهنده این است که دولت در برگزاری چنین فضاهایی جدی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها