کد خبر: 229792
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

مدیرعامل شستا

بعضی ژن‌های خوب از 20 سال پیش در این مجموعه مشغول شده‌اند/ احتمالا ما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نشویم

مدیرعامل شستا، این شرکت را مشمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ندانست اما سرپرست وزارت کار تاکید کرد این قانون باید در شستا اجرا شود.

بعضی ژن‌های خوب از 20 سال پیش در این مجموعه مشغول شده‌اند/ احتمالا ما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نشویم
کد خبر: 229792
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی( شستا) در مراسم افتتاح پروژه های سازمان های تابعه وزارت کار در پاسخ به فارس گفت: از ابتدای کار در شستا آیین نامه انتصاب ها را داشتیم و امروز طی 8 ماه گذشته 377 نفر را منصوب کردیم که 340 نفر آنها متخصص و کارشناس هستند و بر اساس شاخص های فردی مدیریتی منصوب شده اند و به زودی فهرست انتصابات را در سایت منتشر می‌کنیم.


وی همچنین از تشکیل کمیته ای برای گزینش و بررسی دقیق صلاحیت افراد برای انتصاب در شستا خبر داد.


لطفی گفت: امروز اگر در برخی سایت ها صحبت از انتصاب ژن‌های خوب می‌شود باید گفت که برخی از آنها 15 و حتی 20 سال پیش در این مجموعه مشغول شده‌اند و فعالیت آنها در شستا مربوط به سال‌های اخیر نیست.


وی با بیان اینکه اصرار به رعایت عدالت و توزیع عادلانه فرصت‌ها در شستا داریم، درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: استعفای افراد را در برخی شرکت‌ها گرفته‌ایم تا بتوانیم اقدام کنیم. احتمالا ما مشمول این قانون نشویم اما اگر مشمول شدیم همه بازنشسته‌ها میروند و فرصت برای افراد دیگر فراهم می‌شود.


محسنی بند پی سرپرست وزارت کار که در این نشست حضور داشت اما تاکید کرد که در این زمینه با لطفی اختلاف نظر دارد و معتقد است که قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشسته ها باید در مورد شستا اجرا شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها