الیاس حضرتی نماینده اصلاح‌طلب مجلس

وزیر پیشنهادی اقتصاد باید بتواند گردنه‌های پر پیج و خم امروز را پشت سر بگذارد/ اقتصاددانان اصلاح‌طلب و اصولگرا به دولت کمک کنند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمامی اقتصاددانان چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا باید به اقتصاد کشور و دولت کمک کنند.

وزیر پیشنهادی اقتصاد باید بتواند گردنه‌های پر پیج و خم امروز را پشت سر بگذارد/ اقتصاددانان اصلاح‌طلب و اصولگرا به دولت کمک کنند
کد خبر: 229881
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۰۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی،‌ درباره گزینه جایگزینی مسعود کرباسیان در وزارت اقتصاد و دارایی،‌ گفت: برای وزیر اقتصاد باید یک تعریف درست و جامع داشته باشیم؛‌ او باید معمار اقتصاد ایران باشد و بتواند گردنه‌های پر پیج و خم امروز را پشت سر بگذارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شخصی که مسئولیت وزارت اقتصاد را بر عهده می‌گیرد و برای این مسند انتحاب می‌شود، باید اشراف کامل بر سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی داشته باشد.

وی تاکید کرد: فردی که راهی وزرات اقتصاد و دارایی می‌شود باید طرح و برنامه داشته باشد و از میان اقتصاددانان برجسته کشور فرقی هم نمی‌کند اصلاح‌طلب باشد و یا اصولگرا برای خود مشاورانی انتخاب کند. به طور کلی اقتصاددانان اصلاح‌طللب و اصولگرا باید به دولت کمک کنند.

حضرتی با بیان اینکه مشاوران نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: وزیر باید با مشاوران خود جلسات متعدد داشته باشد، نظرات آنان را جویا شود و از آن‌ها برای خروج از مشکلات و موضوعاتی که مردم را اذیت می‌کند استفاده و راهکاری جامع اتخاذ کند.

وی تاکید کرد: وزیر اقتصادی که مسند امور را به دست می‌گیرد باید برای عبور از معضلات و مشکلات برنامه داشته باشد و از تغییرات لحظه‌ای که مردم را اذیت می‌کند جلوگیری و امنیت را برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره این که گفته می‌شود باید به وزیر سابق اقتصاد وقت بیشتری داده می‌شد و یکسال برای بررسی عملکرد او زمان کمی بوده است، بیان کرد: یک‌سال فرصتی بود که به وزیر اقتصاد دادیم تا ببینیم چه کاری می‌تواند در این مدت انجام دهد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها