کد خبر: 229900
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه مطرح کرد:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس
کد خبر: 229900
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار داشت: زیر ساخت های اجرای طرح بازگشایی مدارس به منظور آرامش بر بازار اقلام مصرفی دانش آموزان با حضور محسوس گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی در کرمانشاه فراهم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: این طرح به منظور کنترل و نظارت بر فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم ‌التحریر ، البسه دانش آموزی و همچنین نظارت بر مدارس درخصوص دریافت شهریه و بهداشت آن توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مرکز و شهرستان های تابعه در راستای لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی صنفی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مردم و آرامش در بازار است، گفت: با متخلفان اقتصادی خارج از نوبت برخورد و اعمال قانون می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ابراز داشت: شعب تعزیرات حکومتی در قالب گشت های مشترک سیار با بازرسان اتاق اصناف ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و مرکز بهداشت و سایر مراجع نظارتی در دو نوبت‌کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس با هدف نظارت و بازرسی بر بازار و مراکز بزرگ خرید از شهریور ماه تا نیمه مهر ماه سال جاری در این طرح شرکت دارند.

جودکی با تاکید بر اینکه متخلفان و گرانفروشان برابر قانون مجازات خواهند شد، تصریح کردک مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه پیامکی 300000135 و تلفن ارتباطی 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند .

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها