کد خبر: 229947
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

استاندار زنجان:

گوشت مرغ گرم باید کیلویی 10 هزار تومان در بازار عرضه شود

استاندار زنجان با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه ستاد تنظیم بازار این استان در خصوص قیمت مرغ توسط جهاد کشاورزی، گفت: گوشت مرغ گرم باید با نرخ کیلویی 10 هزار تومان در بازار عرضه شود.

گوشت مرغ گرم باید کیلویی 10 هزار تومان در بازار عرضه شود
کد خبر: 229947
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله درویش امیری استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان در پاسخ به توجیهات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان که خواستار گران شدن گوشت مرغ در بازار بود، افزود: باید مصوبه جلسه قبلی ستاد تنظیم بازار که گوشت مرغ را کیلویی 10 هزار تومان تعیین کرده بود اجرا شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه انبارهای استان زنجان شناسایی و موجودی این انبارها دسته‌بندی شود، ادامه داد: انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کرده‌اند و نوع کالاها و ورود و خروج به این انبارها باید رصد شوند. باید گزارش‌های تخلفات دریافتی از جانب شبکه امنیتی با دقت بیشتری بررسی شود.

درویش امیری با بیان اینکه نباید در بازار هرج و مرج در زمینه عرضه کالا و قیمت‌ها باشد، گفت: ستاد تنظیم بازار به دنبال ناامن کردن بازار و ایجاد نگرانی برای تولیدکننده؛ فروشنده و خریدار نیست بلکه به دنبال جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در زمینه نحوه عرضه کالا و قیمت‌ها است و باید به تولیدکننده و فروشنده آرامش خاطر داده شود، در عین حال باید در تصمیمات از خریدار نیز حمایت شود. از وارد شدن فشار بیجا به اقشار مختلف از جمله تولیدکننده؛ فروشنده و یا مصرف‌کننده جلوگیری شود.

درویش امیری با اشاره به اینکه در سال جاری کشاورزان محصول خوبی از مزارع برداشت کرده‌اند، گفت: آخرین گزارش 450 هزار تن گندم برداشت شده و بیش از 283 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها