کی‌روش با آل‌اشپورت موافقت می‌کند؟

فدراسیون فوتبال برای انتخاب برند پوشاک تیم ملی، با گزینه‌های زیادی رو به رو نبود و در نهایت با برند آلمانی ادامه همکاری داد.

کی‌روش با آل‌اشپورت موافقت می‌کند؟
کد خبر: 230103
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| از زمان فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت پوشاک ورزشی جیووا، این فدراسیون نتوانست قرارداد دیگری با اسپانسرهای ورزشی منعقد کند و صرفا تیم ملی با استفاده از بودجه فدراسیون اقدام به خرید پوشاک از آدیداس کرد و برای سایر تیم‌های ملی نیز از شرکت مجید پوشاک تهیه شد.

با گذشت حدود دو سال از زمان فسخ قرارداد با جیووا و اتمام قرارداد خرید تیم ملی با آدیداس، امروز فدراسیون فوتبال به نقل از هدایت ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی خبر از شروع دور جدید همکاری این مجموعه با شرکت آل‌اشپورت داد. به گفته ممبینی "توجه به حمایت از کالای تولید داخل کشور" از دیگر دلایل انتخاب برند آل‌اشپورت بوده است چرا که از قرار معلوم این شرکت قرار است پوشاک خود را در داخل کشور تولید کند.

به گفته یکی از اعضای فدراسیون فوتبال، بعد از فراخوان این فدراسیون برای تامین پوشاک تیم ملی، شرکت‌های زیادی نتوانستند به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر ایران اعلام آمادگی کنند و از برجسته‌ترین شرکت‌ها می‌توان به برند جوما، اسپانسر فصول گذشته پرسپولیس اشاره کرد که این شرکت هم همانند آل‌اشپورت در داخل کشور تولید گسترده ندارد.

شرکت آل‌اشپورت برای تامین خواسته‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی تولید محصولات در داخل کشور و صادرات به خارج از ایران اقدام به ساخت یک ساختمان تولیدی در شیراز کرده است.

آل‌اشپورت بنا دارد بخش زیادی از پوشاک خود را در ایران تولید کند و صرفا پوشاکی مانند کفش کتانی و استوک را از خارج از ایران وارد کند اما معلوم نیست پوشاک تولیدی این شرکت در ایران تا چه حد مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود.

از دیگر شرایط آل‌اشپورت که منجر به عقد این قرارداد به مدت یک سال شده است، برگزاری جام ملت‌های آسیا در امارات است و آل‌اشپورت در صورت موافقت کی‌روش می‌تواند به راحتی پوشاک تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد.

مهم‌ترین ابهام این قرارداد درباره پذیرفته شدن آن توسط کارلوس کی‌روش است که همواره نشان داده در مقابل پوشیدن پوشاکی غیر از آدیداس مقاومت به خرج می‌دهد و قبلا هم با آل‌اشپورت چالش بزرگی داشته است.

در حالی که اردوی تیم ملی از امروز عصر آغاز می‌شود مشخص نیست پوشاک آل‌اشپورت مورد استفاده قرار می‌گیرد یا تیم ملی از پوشاک موجودی خود که از شرکت آدیداس ارسال شده، استفاده خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها