انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور

استاندار هرمزگان گفت: ما در هرمزگان به منطقه بندی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور انتقاداتی داریم و معتقدیم که این امر موجب طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری و مدیریت ها خواهد شد.

انتقاد استاندار هرمزگان به منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 230113
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فریدون همتی استاندار هرمزگان در دیدار با دکتر مقدسی رئیس منطقه هشت دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه در خصوص منطقه بندی‌های دانشگاه پیام نور، حساسیت هایی در استان ها ایجاد شده است، عنوان کرد: باید مد نظر داشته باشیم که آیا این منطقه بندی ها و قرار گرفتن چند استان زیر نظر یک استان دیگر موجب تحول خواهد شد یا این کار تاثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در هرمزگان به منطقه بندی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور انتقاداتی داریم و معتقدیم که این امر موجب طولانی شدن فرآیند تصمیم گیری و مدیریت ها خواهد شد، در حالی که باید تلاش کنیم این فرآیند کوتاه تر شود. به نظر بنده این نوع منطقه‌بندی کمکی به رشد و توسعه دانشگاه های پیام نور در استان‌ها نخواهد کرد و اگر هر کدام از استان ها به طور مستقل با دانشگاه پیام نور کشور در ارتباط باشند، بهتر خواهد بود.

همتی تصریح کرد: باید بررسی داشته باشیم که حاصل چنین تصمیماتی که برای استان‌ها دغدغه ایجاد می‌کند، چیست و آیا سودی خواهد داشت. ما اعتقاد داریم که این نوع منطقه بندی که تعدادی از استان ها زیر نظر یک استان دیگر قرار گیرند، انگیزه استان ها را برای فعالیت بیشتر در راستای رشد و توسعه دانشگاه پیام نور کاهش می دهد و این فرآیند نیازمند اصلاح است. دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور باید به سمتی بروند که فارغ التحصیلان آنها، افرادی خلاق و مبتکر باشند که بتوانند با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان برای چندین نفر اشتغالزایی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها