اولیویه ژیرو:

رقابتم با موراتا در چلسی سالم است

مهاجم فرانسوی چلسی می‌گوید رقابت سالمی با آلوارو موراتا در این تیم دارد.

رقابتم با موراتا در چلسی سالم است
کد خبر: 230122
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آلوارو موراتا و اولیویه ژیرو، دو مهاجم چلسی رقابت خوبی برای حضور در ترکیب ثابت دارد. در این بین شانس موراتا برای بازی کردن بیش از ژیرو است.

اولیویه ژیرو درباره حضور در ترکیب چلسی، گفت‌: رقابت من و موراتا برای حضور در ترکیب ثابت رقابت سالمی است. مربی تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن باید برای تیم به میدان برود. من تمام تلاشم را در تمرینات می‌کنم و هر چقدر مربی صلاح بداند برای تیمم به میدان می‌روم. مهم‌ترین موضوع این است که هر بازیکنی که در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد تاثیر داشته باشد و بتواند گلزنی کند.

او ادامه داد: خوشبختانه توانستیم هر چهار دیدار خودمان را در لیگ برتر با برد پشت سر بگذاریم که اهمیت زیادی دارد. نکته منفی این است که در حال‌ حاضر تعطیلات باشگاهی فرا رسیده است و به خاطر حضور در تیم‌ ‌ملی رقابت‌های باشگاهی نیز متوقف می‌شود. ما دوست داشتیم در حال‌ حاضر که شرایط تیم خوب است، بازی‌های خودمان را انجام می‌دادیم.

چلسی در کنار لیورپول و واتفورد 3 تیمی هستند که هر چهار دیدار خودشان را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. دو تیم چلسی و لیورپول اتفاقا در جام اتحادیه هم با هم روبه‌رو خواهند شد و این بدان معنا است که یکی از این دو تیم باید حذف زود هنگامی از جام اتحادیه انگلیس داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها