الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی

انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی 6 مهر برگزار می‌شود

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی درباره زمان برگزاری انتخابات شورای مرکزی گفت: در زمان کنگره این حزب که روز 6 مهرماه برگزار می‌شود انتخابات شورای مرکزی هم انجام می‌شود.

انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی 6 مهر برگزار می‌شود
کد خبر: 230254
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی از برگزاری انتخابات شورای مرکزی طی برگزاری کنگره این حزب در روز 6 مهر ماه خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: کمیسیون ماده 10 احزاب بعد از چند ماه قرار داشتن پرونده حزب اعتماد ملی در نوبت نهایتا اصل برگزاری کنگره، تغییرات اساسنامه و مرامنامه را تایید و به ما اعلام کرد که باید در اولین کنگره طی یک ماه آینده انتخابات شورای مرکزی را برگزار کنیم.

وی افزود: براین اساس کمیسیون ماده 10 احزاب طی نامه‌ای به دبیر کل حزب اعتماد ملی این تصمیم را اعلام کرد و آقای کروبی هم در نامه‌ای از بنده به عنوان قائم مقام حزب خواست تا در اسرع وقت نسبت به برگزاری این کنگره اقدام کنیم.

حضرتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس موضوع شکایت از شما و غیرقانونی بودن انتخابات موقت شورای مرکزی چه بوده است، گفت: موضوع غیرقانونی بودن انتخابات از سوی یکی از سایت‌ها به اشتباه زده شد، در صورتی که کمیسیون ماده 10 احزاب تنها اعلام کرده بود انتخابات شورای مرکزی که به صورت موقت برگزار شده را در اولین کنگره برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها