در صحن علنی مجلس مطرح شد

حاجی دلیگانی: رئیس جمهور با مردم قهر است/ لاریجانی: حل مشکلات کشور جواب یک خطی ندارد

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره وضعیت معیشتی مردم گفت: درددل کردن خاصیتی ندارد، نمایندگان باید فعال باشند و طرح‌هایی ارائه دهند که مشکلات را کاهش دهد.

حاجی دلیگانی: رئیس جمهور با مردم قهر است/ لاریجانی: حل مشکلات کشور جواب یک خطی ندارد
کد خبر: 230394
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 13 شهریور) در تذکری خطاب به لاریجانی بیان کرد: مشکلات مردم افزایش یافته و کسی با مردم صحبت نمی کند، باید شفاف سازی شود که ریشه مشکلات کجاست.

وی افزود: مردم در حالت بی اطلاعی هستند، رئیس جمهور نیز با مردم صحبت نمی کند، انگار با مردم قهر است.

حاجی دلیگانی خطاب به لاریجانی تصریح کرد: شما هم امروز در ابتدای جلسه صحبت نکردید، نمایندگان در حوزه انتخابیه‌شان نمی‌توانند جواب مردم را بدهند. چه کار کنیم؟ داد بزنیم، گریه کنیم یا استعفا بدهیم؟ شما به عنوان رئیس مجلس در جلسات شورای هماهنگی اقتصادی قوا شرکت می کنید، گزارش بدهید که مشکلات و راه حل‌ها چیست.

وی ادامه داد: حداقل به جای دو هفته تعطیلی خانه ملت یک هفته تعطیل کنید و یک هفته دیگر در جلسات غیرعلنی از وزرا دعوت کنید تا مشکلات طرح و مورد بررسی قرار گیرد چراکه مردم در مسائل اقتصادی زجر می کشند اما پای نظام ایستاده اند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نگرانی های نمایندگان درست است، کمیسیون اقتصادی که محور بررسی موضوعات اقتصادی است، هفته آینده به سرکشی از حوزه های انتخابیه نمی روند و جلسات با دولت را پیگیری می کنند.

وی افزود: پیچیدگی هایی در این کار وجود دارد و حل مشکلات جواب یک خطی ندارد، طرح دو فوریتی تامین مایحتاج مردم طرح خوبی است، اینگونه طرح ها خوب و مهم است.

رئیس مجلس تاکید کرد: درددل کردن خاصیتی ندارد، نمایندگان باید فعال باشند و طرح هایی ارائه دهند که مشکلات را کاهش دهد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در مورد دورنمای کلی وضعیت اقتصادی کشور هم جلسه ای با دولت می گذاریم تا بحث های جدی تری انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها