حمله زورگیران به کارگردان معروف سینما

دزدان خشن پس از حمله به کارگردان معروف سینما گوشی تلفن همراه او را سرقت کردند.

حمله زورگیران به کارگردان معروف سینما
کد خبر: 230803
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا داوود‌نژاد میهمان مدیران و خبرنگاران روزنامه ایران بود. ساعتی بعد پس از انجام گفت‌و‌گو و بازدید وی روزنامه را ترک کرد، اما دقایقی از خروجش از روزنامه نگذشته بود که طعمه سارقان موبایل قاپ شد.

داوودنژاد درباره این حادثه گفت: از روزنامه که بیرون آمدم پای پیاده در خیابان نوبخت به سمت خیابان نیلوفر در حرکت بودم و با تلفن همراهم صحبت می‌کردم اما ناگهان مردی قوی هیکل و سیاه پوش از پشت ضربه‌ای به گیجگاهم زد در حالی که شوکه شده بودم او سعی داشت گوشی را از دستم بگیرد.


به همین خاطر مرا هل داد و گوشی را گرفت. سپس با عجله دوید و چند متر جلوتر سوار موتورسیکلتی شد که متعلق به همدستش بود و با سرعت از آنجا دور شدند. این کارگردان سینما در ادامه گفت: گوشی تلفنم بسیار گرانقیمت بود و اطلاعات زیادی هم در آن داشتم.


همان روز به کلانتری 103 عباس آباد رفتم و موضوع سرقت را خبر دادم اما گفتند باید با جعبه گوشی تلفن همراهم به کلانتری بروم. به ناچار صبح روز بعد همراه جعبه تلفن به کلانتری رفتیم و در سامانه‌ای که به ما گفتند اطلاعات لازم را نیز ثبت کردیم.
وی در حالی که از این اتفاق بسیار ناراحت بود گفت: امیدوارم این مرد سیاه پوش با من تماس بگیرد و گوشی‌ام را برگرداند اگر این اتفاق بیفتد مژدگانی خوبی به او خواهم داد.

منبع: ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها