معاون رئیس مرکز منابع انسانی آموزش و پرورش خبر داد:

اعلام نتایج سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران در هفته اول مهرماه

معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران در هفته اول مهر ماه خبر داد.

اعلام نتایج سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران در هفته اول مهرماه
کد خبر: 231302
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فریبرز حمیدی معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام نتایج سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران گفت: نتایج سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود. این نتایج در اختیار خودمان می‌‎ماند تا بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهیم، سپس به مدیران نتایج را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که مدیران هم بستگی و هماهنگی‌های زیادی در خصوص شاخص‌ها و محورهای سنجش دارند، حتی آنها هم از این ارزیابی‌ها رضایت داشتند و همین امر کمک می‌کند تا ما در زمینه شایستگی حرفه‌ای مدیران گام‌های خوبی را برداریم. سطح مدیران هم تاکنون رضایت بخش بوده و تاکنون مدیری نبوده که شاخص‌های تعیین‌شده را نداشته باشد، زیرا ما جلسات توجیحی زیادی گذاشتیم و تقریبا همه مدیران در جریان کار هستند.

معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در مرحله سنجش صلاحیت‌های تخصصی مدیران گفت: تاکنون حدود 400 نفر در مرحله سنجش صلاحت‌های تخصصی شرکت کردند و حدود هزار و 600 نفر از آنان باقی مانده‌اند که تا پایان شهریور ارزیابی آنان نیز به پایان می‌رسد و نتایج ارزیابی‌ها هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.

سنجش صلاحیت تخصصی مدیران از 10 مرداد ماه آغاز شده است، ضمن اینکه مرحله سنجش عمومی در دو بخش انجام شد که مرحله دوم به عنوان تکمیلی مرحله اول از 6 تا 10 مرداد ماه سال 97 صورت گرفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها