کیفر خواست علی کریمی صادر شد/جادوگر دادگاهی می‌شود؟!

شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی درباره اتهام دریافت پول‌های فیفا به مرحله صدور کیفر خواست رسید.

کیفر خواست علی کریمی صادر شد/جادوگر دادگاهی می‌شود؟!
کد خبر: 231373
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از مناظره جنجالی علی کریمی و محمدرضا ساکت، دبیرکلفدراسیون فوتبال در برنامه 90، پیشکسوت فوتبال کشورمان و بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استیل آذین و شالکه آلمان، صحبت‌هایی مبنی بر وجود برخی پول‌های فدراسیون فوتبال، پاداش‌های فیفا و ... در حساب هوشنگ مقدس، تاجر ایرانی حاضر در امارات انجام داد که سپس مقدس اعلام کرد از علی کریمی شکایت و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

بر همین اساس با هوشنگ مقدس تماس گرفتیم و او در این باره بیان کرد: شکایت من ازعلی کریمی در حال پیگیری کار‌های قانونی است و دادسرا کیفر خواست را صادر کرده و صددرصد تا آخر پیگیر این موضوع هستم و عقب کشی نمی‌کنم.

او افزود: علی کریمی مدعی شده بود که من از حساب شرکت‌های خارجی پول‌های فدراسیون را دریافت کردم باید این ادعا را ثابت کند، او در یک برنامه تلویزیونی به من اتهام زده و باید جوابگو باشد.

مقدس ادامه داد: تاکنون یک ریال از پول فدراسیون فوتبال یا پاداش جام جهانی به حساب واریز نشده است و 2 بار هم به فدراسیون کمک کرده ام و نمی‌دانم چرا برخی‌ها این جو سازی‌ها و شایعات را به راه می‌اندازند. باز هم می‌گویم، شکایت از علی کریمی در حال پیگیری است و پا پس نمی‌کشم.

هوشنگ مقدس در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، کار‌های اجرایی را انجام می‌داد و در برخی موارد به فدراسیون کمک مالی می‌کرد.

همچنین او در بحث حقوق کارلوس کی روش دخالت داشت و پول‌های فدراسیون فوتبال از طریق او به مربی پرتغالی پرداخت می‌شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها