جانشین فرمانده انتظامی قم عنوان کرد؛

کشف لوازم التحریر قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در قم

سرهنگ صیاد درویشی از کشف محموله 5 میلیارد ریالی لوازم التحریر قاچاق در قم خبر داد.

کشف لوازم التحریر قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در قم
کد خبر: 231645
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه کامیون کشنده قصد دارد محموله لوازم التحریر قاچاق را از یک استان غربی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: راننده کامیون اذعان داشت خودرو حامل لوازم التحریر بوده که از گمرک به مقصد تهران در حرکت است بر همین اساس وی، یک فقره بارنامه انواع لوازم التحریر، یک برگ تصویر پروانه حمل کالا و تصویر یک برگ توزین را به کارآگاهان ارائه کرد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل‌های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ درویشی یادآورشد: با راهنمایی راننده، صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شد که با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم کارشناسان اعلام کردند بخشی از کالا حدود 5 میلیارد ریال با اسناد ابرازی مطابقت ندارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سارق کارگاه نجاری به 10 فقره سرقت اعتراف کرد


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق کارگاه نجاری در قم خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات مأموران به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: نامبرده از قبل، محل‌های مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می‌کرد که در ادامه طی تحقیقات به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ احمد کرمی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌های نجاری در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی، در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، یک نفر در این رابطه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ کرمی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها