عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب

پارلمان اصلاحات تنها نهاد ناظر خواهد بود/ رئیس دولت اصلاحات با هیچ مرجعی جز شورای عالی موافق نیست

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره جریان اصلاحات گفت: از نظر رئیس دولت اصلاحات، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلان تنها مرجع تصمیم‌گیر و سیاست‌ورز جبهه‌ای در جریان اصلاحات است.

پارلمان اصلاحات تنها نهاد ناظر خواهد بود/ رئیس دولت اصلاحات با هیچ مرجعی جز شورای عالی موافق نیست
کد خبر: 231888
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۳:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ناصری مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات با اشاره به اختلافات درباره نهاد بالا دستی اصلاح طلبان برای امور انتخابات بیان کرد: متولی امر انتخابات و سیاست ورزی جبهه ای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است.

مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات ادامه داد: در گذشته بحثی وجود داشت مبنی بر اینکه پارلمان اصلاحات نهاد ناظر بر عملکرد شورای عالی سیاستگذاری باشد و شورای عالی کماکان به کار خود ادامه دهد، اما تمامی تصمیم گیری‌ها در بستن لیست‌های انتخاباتی و موضوعات جبهه‌ای اصلاحات بر عهده شورای عالی سیاستگذاری است.

فعال سیاسی اصلاح در پاسخ به این سوال که آیا رئیس دولت اصلاحات با جایگزینی پارلمان به جای شورای عالی موافق است،گفت: خیر، از نظر رئیس دولت اصلاحات تنها مرجع برای تصمیم گیری و سیاست‌ورزی جبهه ای در جریان اصلاحات، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است و با هیچ جبهه و تشکل دیگری موافقت ندارد.

وی یادآور شد: در این موضوع حتی آقای موسوی لاری به عنوان نایب رئیس شورای عالی سیاتگذاری اصلاح طلبان اعلام کرد که پارلمان نهاد ناظر بر عملکرد شورای عالی باشد و محوریت کار با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است.

گفتنی است که طرح پارلمان اصلاحات توسط منتقدان به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ارائه شد تا بتواند مشکل شخص‌محوری و رفتار استبدادی که در شورای عالی وجود داشت را رفع کند.اکنون مواد طرح پارلمان اصلاحات در حالی به تصویب رسیده است که چندروز پیش اولین جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در دوره جدید با حضور رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها