کد خبر: 232419
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

آخرین خط و نشان مقتدی صدر در خصوص نادیده گرفتن توافق بر سر نامزدی برخی چهره‌ها برای نخست‌وزیری

مقتدی صدر در آخرین توییت خود خبر داد با بزرگان عراق بر سر نامزدی تعدادی از شخصیت‌های تکنوکرات مستقل برای نخست‌وزیری به توافق رسیدیم و قرار شد تا این تصمیم صرفا عراقی باشد تا نخست‌وزیر انتخاب شده نیز در تصمیمی فراحزبی، طایفه‌ای و مذهبی در قالب معیارهای صحیح و قابل پذیرش هر یک از وزرای خود را بر اساس تخصص و با در نظر گرفتن پاکدستی آنها برگزیند.

آخرین خط و نشان مقتدی صدر در خصوص نادیده گرفتن توافق بر سر نامزدی برخی چهره‌ها برای نخست‌وزیری
کد خبر: 232419
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مقتدی صدر تهدید کرد در صورتی که توافق اخیرش مورد توجه قرار نگیرد به عنوان مخالف دولت در صحنه سیاسی عراق صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل اعتمادآنلاین ، مقتدی صدر در آخرین توییت خود خبر داد با بزرگان عراق بر سر نامزدی تعدادی از شخصیت‌های تکنوکرات مستقل برای نخست‌وزیری به توافق رسیدیم و قرار شد تا این تصمیم صرفا عراقی باشد تا نخست‌وزیر انتخاب شده نیز در تصمیمی فراحزبی، طایفه‌ای و مذهبی در قالب معیارهای صحیح و قابل پذیرش هر یک از وزرای خود را بر اساس تخصص و با در نظر گرفتن پاکدستی آنها برگزیند.

مقتدی صدر در ادامه توییت خود نوشت این پیشنهاد با مخالفت سریع برخی از سیاستمداران مواجه شده و به ایده مستقل بودن این فرد و حتی تکنوکرات بودنش هم اعتراض کردند، امری که می‌تواند عراق را به نقطه اول یعنی حضور مفسدین آن هم با چهره و لباسی جدید و قبضه شدن ساختار اقتصادی و سرنوشت کشور در دست احزاب بازگرداند.

رهبر لیست پیروز انتخابات عراق در پایان تهدید کرد اگر این افراد همچنان به اعتراضات خود ادامه دهند رسما جانب مخالفان را در پیش گرفته و در این موضع صف‌آرایی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها