علیرضا جهانگیری سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح‌های شیمیائی

توطئه منتسب کردن حملات شیمیایی به دولت سوریه را بار‌ها گفته‌ایم

علیرضا جهانگیری سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح‌های شیمیائی با اشاره به صحبت‌های یک سناتور آمریکایی گفت: حرف‌های شما در مورد توطئه منتسب کردن حملات شیمیایی به دولت سوریه، همان چیزی است که ما بار‌ها بیان کرده ایم.

توطئه منتسب کردن حملات شیمیایی به دولت سوریه را بار‌ها گفته‌ایم
کد خبر: 232435
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا جهانگیری سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاح‌های شیمیائی مستقر در لاهه، طی پیام توییتری در واکنش به اظهارات اخیر ریچارد بلک سناتور آمریکایی بیان کرد: آنچه شما گفته اید، مواضع ما را که چندین بار در سازمان منع سلاح‌های شیمیائی بیان شده، تایید می‌کند.

وی بیان کرد: حرف‌های شما در مورد توطئه منتسب کردن حملات شیمیایی به دولت سوریه، همان چیزی است که ما بار‌ها بیان کرده ایم.

سفیر و نماینده دائم کشورمان افزود: اگر به مطالبی مانند آنچه سناتور ریچارد بلک بیان کرده توجه می‌شد، ما شاهد مصیبتهایی مانند جنگ عراق نبودیم.

گفتنی است سناتور ریچارد بلک اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود سرویس اطلاعاتی انگلستان (ام آی سیکس) قصد دارد با ترتیب دادن یک حمله شیمیایی جعلی در سوریه، آن را به گردن دولت سوریه بیندازد. وی همچنین مدعی شده بود که تعدادی از حملات شیمیایی که قبلا در سوریه اتفاق افتاده، اقدامی جعلی از سوی انگلیسی‌ها بوده و با کمک نیرو‌های داوطلبی مانند کلاه سفید‌ها انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها