کد خبر: 232441
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۳:۳۹:۰۰
| |

ایران، پیش‌شرط آمریکا برای حل مشکل سوریه

روزنامه سعودی الشرق الاوسط در گزارشی که در شماره امروز خود منتشر کرد با استناد به سندی آمریکایی که گفته می‌شود در اختیار اسد قرار گرفته اعلام کرد قطع روابط دمشق با تهران و بیرون کردن تمام گروه‌های شبه‌نظامی که به اسد برای بازگرداندن حاکمیتش بر کشور کمک کرده‌اند محور اصلی درخواست‌های آمریکا برای کمک به آرام کردن اوضاع در سوریه است.

ایران، پیش‌شرط آمریکا برای حل مشکل سوریه
کد خبر: 232441
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۳:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آمریکا قطع ارتباط دمشق با تهران را به عنوان مهم‌ترین پیش شرط خود برای همکاری جهت حل کشمکش دایر در سوریه اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، روزنامه سعودی الشرق الاوسط در گزارشی که در شماره امروز خود منتشر کرد با استناد به سندی آمریکایی که گفته می‌شود در اختیار اسد قرار گرفته اعلام کرد قطع روابط دمشق با تهران و بیرون کردن تمام گروه‌های شبه‌نظامی که به اسد برای بازگرداندن حاکمیتش بر کشور کمک کرده‌اند محور اصلی درخواست‌های آمریکا برای کمک به آرام کردن اوضاع در سوریه است.

بر اساس این سند که به نوشته این روزنامه سعودی در دو صفحه تهیه شده، انجام تعدیل‌هایی در اختیارات رئیس‌جمهور و اعطای اختیارات بیشتر به نخست‌وزیر در کنار فراهم کردن زمینه فعالیت‌های مدنی و نیز اصلاح ساختار دستگاه‌های امنیتی و گام برداشتن به سوی سیستم فدرال و تمرکززدایی شرط‌های اصلی واشنگتن برای کمک به حل‌وفصل کشمکش در سوریه عنوان شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها