علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس

کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی اهواز را بررسی می‌کند/ مقابله با تروریست‌ها ادامه خواهد داشت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه فردا یکشنبه، ابعاد حادثه تروریستی اهواز در جریان مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع را بررسی می‌کنند.

کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی اهواز را بررسی می‌کند/  مقابله با تروریست‌ها ادامه خواهد داشت
کد خبر: 233758
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شئرای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور مسئولان امنیتی کشور این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد.


وی ادامه داد: این حادثه نشان داد گروه هایی که از برخی کشورهای منطقه و خارج از منطقه حمایت می شوند، به جز منطق ترور، خشونت و زور، منطق دیگری را نمی شناسند و ایران بارها تاکید کرده که حمایت از تروریسم به طور قطع به یک نقطه محدود نمی شود و جمهوری اسلامی پاسخ این اتفاقات را خواهد داد.


وی یادآور شد:امیدواریم با هوشیاری نیروهای امنیتی و دستگاه های ذی ربط عوامل اصلی این حادثه تروریستی شناسایی و به سزای عمل خود برسند.


نماینده مردم بابل در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است در مبارزه با تروریسم و در دفاع از سرمین خود در منطقه مصمم و جدی است و مقابله با تروریست ها را ادامه خواهد داد.


نجفی خوشرودی افزود: همزمانی این حادثه تروریستی با مراسم نیروهای مسلح، تلاش ناموفقی از سوی دشمنان بود تا استحکام و قدرت نیروهای مسلح ایران را به چالش بکشند، ولی بدانند با این اقدامات موفق نخواهند شد.


صبح امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی از پشت جایگاه به سمت مسوولان و مردم حاضر تیراندازی کردند که در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها