کد خبر: 233927
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۸:۱۴:۰۰
| |

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران در یادداشتی نوشت

ترور و خشونت

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران با اشاره به حمله تروریستی اهواز نوشت: روشن است که این اتفاق نتیجه یک عملیات کور است و نفرت جامعه نسبت به خشونت را افزایش خواهد داد و مردم ایران کشته شدن هموطنان اهوازی‌شان را محکوم می‌کنند.

ترور و خشونت
کد خبر: 233927
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۸:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران نوشت: روز گذشته حادثه تروریستی در اهواز رخ داد و طی آن تعدادی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند. روشن است که این اقدام هیچ نتیجه‌ای برای عاملین آن نخواهد داشت و اتفاقا در جهت تقویت نیروهای نظامی کشور خواهد بود. این مساله برای مردم و نظام بسیار تاثربرانگیز است. اینکه عده‌ای از مردم بی‌گناه شهید شوند، نتیجه‌ای برای عوامل این اتفاق تروریستی به بار نخواهد آورد. در ایران هیچ‌کسی به دنبال فعالیت‌های خشونت‌آمیز و ترور نیست و مردم اهواز نیز به‌شدت این اقدام را محکوم می‌کنند.

منطقه خاورمیانه روزانه مورد تعدی گروه‌های تروریستی زیادی قرار می‌گیرد. ما در خاورمیانه یکی از امن‌ترین کشورها هستیم و نیروهای مسلح کشور همواره در مقابل گروه‌های تروریستی مقابله کرده و اجازه تعدی به کشور را نداده‌اند. در اطراف ایران کشورها و گروه‌هایی وجود دارند که تلاش می‌کنند تا با انجام عملیات تروریستی امنیت ایران را بر هم بزنند. کشورهای مختلفی حامی گروه‌های تروریستی می‌شوند تا منافع خود را در خاورمیانه دنبال کنند. با این حال گروه‌های تروریستی نمی‌توانند از این طریق به اهداف‌شان برسند. متاسفانه در خاورمیانه در هر روزی ده‌ها انسان قربانی تروریسم می‌شوند و از این جهت در خاورمیانه کشته‌های فراوانی وجود دارد. برخی رسانه‌ها نیز تلاش می‌کنند تا به این نوع عملیات تروریستی مشروعیت دهند.

رسانه‌هایی که توسط دولت‌ها حمایت می‌شوند. روشن است که این اتفاق نتیجه یک عملیات کور است و نفرت جامعه نسبت به خشونت را افزایش خواهد داد و مردم ایران کشته شدن هموطنان اهوازی‌شان را محکوم می‌کنند.

منبع: روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها