کد خبر: 233941
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

سردار مهماندار خبر داد:

آماده باش 100 درصدی پلیس راهور در دو هفته اول مهر/ رصد بیش از 1000 میدان و تقاطع در پایتخت برای تسهیل ترافیک

آماده باش 100 درصدی پلیس راهور در دو هفته اول مهر/ رصد بیش از 1000 میدان و تقاطع در پایتخت برای تسهیل ترافیک رئیس پلیس راهور‌ ناجا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: نیروهای پلیس پیشگیری‌ و یگا‌ن امداد به همراه نیروهای پلیس ر‌اهور در دو هفته آغازین‌ مهر در آماده باش 100 درصدی هستند.

آماده باش 100 درصدی پلیس راهور در دو هفته اول مهر/ رصد بیش از 1000 میدان و تقاطع در پایتخت برای تسهیل ترافیک
کد خبر: 233941
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مهماندار‌ رئیس پلیس راهور‌ ناجا در نشست خبری که امروز(یکشنبه) با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک به منظور آغاز سال جدید تحصیلی برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای پلیس در دو هفته اول مهر ماه حضور 100 درصدی دارند.

رئیس پلیس ر‌اهور تصریح کرد: همکاران ما تا دو هفته به صورت کامل آماده باش هستند و پلیس پیشگیری و یگا‌ن امداد هم به منظور کنترل ترافیک ما را یاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در طول خیابان و‌لیعصر(عج) از میدان راه آهن تا میدان تجریش حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای را‌هور به کمک یگا‌ن امداد در کنار بیش از یک هزار و 400 مدرسه در معابر اصلی حضور خواهند داشت.

سردار مهماندار‌ افزود: عوامل ما بیش از 1000 میدان و تقاطع شهر را پوشش می‌دهند تا ترافیک تسهیل شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مدارس حضور داریم،تصریح کرد: از اولیای دانش آموزان هم تقاضا کرده‌ایم که در مقابل درب مدارس توقف نکنند تا سرویس مدارس در محل‌های ایمن دانش آموزان را پیاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها