کد خبر: 233971
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۱۹:۰۰
| |

محمود کیانوش‌راد، عضو حزب اتحاد ملت

تروریست‌ها با برخورد سخت مردم روبرو خواهد شد

عضو حزب اتحاد ملت با توجه به حمله تروریستی اهواز گفت: طی سال‌های گذشته، اعتقادات تجزیه‌طلبانه گروهک‌های تروریستی در هیچ کجای ایران نه تنها توجهات را به خود جلب نکرده، بلکه باعث افزایش وحدت و انسجام میان تمام اقوام در کشور شده است

تروریست‌ها با برخورد سخت مردم روبرو خواهد شد
کد خبر: 233971
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود کیانوش‌راد، عضو حزب اتحاد ملت در محکومیت حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز بیان کرد: حمله تروریستی در اهواز، آن‌هم اهوازی که در آن عرب‌ها در کنار سایر اقوام ایرانی بیشترین فداکاری‌ها را برای انقلاب در طول سالیان دفاع مقدس جهت پاسداری از اسلام و ایران انجام دادند از سوی تمامی مردم ایران، عملی محکوم شده است.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته، اعتقادات تجزیه طلبانه گروهک‌های تروریستی در هیچ کجای ایران نه تنها توجهات را به خود جلب نکرده، بلکه باعث افزایش وحدت و انسجام میان تمام اقوام در کشور شده است؛ چراکه مردم با چنین اقداماتی نه تنها با تروریست‌ها و حامیان آنها همصدا نمی‌شوند بلکه نسبت به جمهوری اسلامی وحدت بیشتری پیدا می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب سپس گفت: دشمنان و گروه‌های تروریستی بدانند این که گروهی با ادعای تجزیه طلبی با حمله به مردم بخواهد با ایجاد رعب و وحشت کارهایش را پیش ببرد با برخورد سخت مردم روبرو خواهد شد.

وی همچنین گفت: تجزیه طلبان در مرزهای کشور هیچ گاه با حامیان ایرانی روبرو نبودند. همواره عرب‌های کشور ما به عنوان مرزداران جمهوری اسلامی ایران چه در ابتدای انقلاب در برخورد با عوامل و سرویس‌های جاسوسی بعث عراق و چه در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید در مقابل هرگونه حرکت تجزیه طلبانه ایستادگی کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها