سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری

انتقادها نسبت به سازمان تعزیرات را پیگیری می‌کنم

سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری با اشاره به انتقادهایی که نسبت به عملکرد سازمان تعزیرات وجود دارد، گفت: اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنم.

انتقادها نسبت به سازمان تعزیرات را پیگیری می‌کنم
کد خبر: 234198
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری درخصوص نقدهایی که به سازمان تعزیرات حکومتی وارد است، بیان کرد: من هم منکر نقدهایی که به سازمان وارد است نمی‌شوم. کار سازمان تعزیرات شباهت به قوه قضائیه دارد و از جهاتی هم با آن متفاوت است.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات به علت رسالتی که دارد در معرض نقد است، اظهار داشت: سازمان تعزیرات وظیفه برخورد و مجازات دارد و حتما سازمانی که اصالتی اینچنین دارد در معرض نقد قرار دارد و افرادی از آن ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: تا جایی که ناراضی بودن‌ها با منطق باشد آنها را پیگیری می‌کنم. یعنی اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد، باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

وزیر دادگستری ادامه داد: فکر می‌کنم مسیر فعلی تعزیرات منطقی است چراکه هم برخوردها صورت می‌گیرد و هم زمان رسیدگی به پرونده به شکل صحیح ادامه پیدا می‌کند.

آوایی تاکید کرد: نظارت‌ها در سازمان تعزیرات با توجه به شرایط فعلی کشور افزایش یافته است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. به غالب پرونده‌هایی که در خصوص احتکار و گرانفروشی پیش آمده رسیدگی شده و سخنگوی سازمان تعزیرات هر روز در حال ارائه گزارش است. تعزیرات حتی در روزهای تعطیل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و فعال است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها