کد خبر: 234336
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۴:۳۴:۰۰
| |

رییس کمیته حقوقی و امور بین‌ الملل شورای شهر خبر داد:

تهیه طرح کارشناسى در رابطه با لزوم برگزاری انتخابات شورایاری‌ها

رییس کمیته حقوقی و امور بین الملل گفت: بررسی اصلاح فرآیند نوعیت باغ در شورای شهر، پاسخ به اعتراضات هیات تطبیق به مصوبات شورا، قانون منع بازنشستگی و شمولیت آن، نحوه رسیدگی به تخلفات کمیسیون ماده 100 و وضعیت مرکز آموزش درجه‌داری 06(جوادالائمه) در منطقه پاسدران که تحت مالکیت ارتش است، از مهم ترین موارد بررسی شده در کمیته حقوقی در یکسال اخیر است.

تهیه طرح کارشناسى در رابطه با لزوم برگزاری انتخابات شورایاری‌ها
کد خبر: 234336
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۴:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اعطا رییس کمیته حقوقی و امور بین الملل در نشست خبری کمیسیون نظارت و حقوقی گفت: کمیته حقوقی در طی یکسال اخیر حدود 30 جلسه در موضوعات مختلف حقوقی برگزار کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های یکساله کمیته حقوقی افزود: بررسی جایگاه حقوقی شورایاری‌ها یکی از موارد مطرح شده در کمیته حقوقی است که در این راستا طرح کارشناسى در رابطه با لزوم برگزاری انتخابات شورایاری‌ها از منظر حقوقی تهیه و تدوین شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:بررسی ابعاد حقوقی مصوبه موسوم به برج-باغ یکی دیگر از موارد مطرح شده در کمیته حقوقی است. ابعاد شهرسازی و زیست محیطی این مصوبه در کمیسیون‌های معماری و شهرسازی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بررسی شده بود و به دلیل چالش‌های موجود پیش رو در رابطه با لغو مصوبه برج-باغ، باید ابعاد حقوقی این مصوبه در کمیته مطرح می‌شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها