کد خبر: 234503
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۱۱:۲۵:۰۰
| |

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید:

عدم اعزام تیم کشتی امید فاجعه است

جمشید خیرآبادی سرمربی تیم کشتی فرنگی امید گفت: مسئولان وزارت ورزش باید به این آگاهی رسیده باشند که کشتی رشته المپیکی است و نباید به این شکل اعزام‌هایش لغو شود.

عدم اعزام تیم کشتی امید فاجعه است
کد خبر: 234503
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید خیرآبادی در مورد احتمال عدم اعزام تیم امید به مسابقات جهانی رومانی اظهار داشت: این موضوع یک شوک بزرگ به کشتی ایران است. در همه جای دنیا از تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید به عنوان سرمایه‌های اصلی ورزش حمایت می‌شود و این نفرات در نهایت می‌توانند مدال آوران المپیک باشند، اما متاسفانه فدراسیون کشتی به دلیل مشکلات مالی شاید توان اعزام تیم به مسابقات جهانی را نداشته باشد.

وی ادامه داد: با این وضعیت اصلا نمی‌دانیم آینده چطور خواهد شد و چه بلایی سر ورزش اول کشور می‌آید. عدم اعزام به مسابقات جهانی فاجعه است. همه می‌دانند که بار سنگین ورزش در همه المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی بیش از سایر رشته‌ها روی دوش کشتی است و ما در یک المپیک یا بازی‌های آسیایی به اندازه کل مدال‌های کاروان طلا می‌گیریم. مسئولان ورزش باید نگاه ویژه‌تری به کشتی داشته باشند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان در مورد تیمش تاکید کرد: پیش از این قرار بود در مهر ماه به مسابقات بین المللی صربستان اعزام شویم که به دلیل مشکلات ارزی اعزام لغو شد در حالی که قرار بود در این اعزام تیم ملی ما برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شود. حالا هم که صحبت از عدم اعزام به مسابقات رومانی است، این برای کشتی گیران ما خیلی ناراحت کننده است. مسئولان وزارت ورزش باید به این آگاهی رسیده باشند که کشتی رشته المپیکی است و نباید به این شکل اعزام‌هایش لغو شود. واقعا جای تاسف است که این حرف‌ها را می‌شنویم، آن در حالی که کمتر از دو سال دیگر تا المپیک 2020 فاصله داریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها