3 هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران بازار سهام پرداخت می‌شود

بیش از 3 هزار و 283 میلیارد ریال سود انواع اوراق در مهرماه امسال به سرمایه‌گذاران بازار سهام پرداخت می‌شود.

3 هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران بازار سهام پرداخت می‌شود
کد خبر: 234580
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۱۴:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بیش از 3هزار و 283میلیارد ریال سود انواع اوراق در نخستین ماه پاییز امسال به سرمایه‌گذاران بازار سهام پرداخت می‌شود.

بر این اساس زمان سررسید اوراق اجاره شرکت‌های بازرگانی سایپا یدک، خدمات ارتباطی رایتل، تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، دانا پتروریگ کیش، پتروامید آسیا، مخابرات ایران در مهرماه است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سود این اوراق را در ماه جاری به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند.

همچنین سود اوراق مشارکت دولتی و شرکت‌های پتروشیمی گچ‌ساران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، لیزینگ ایران و شرق و لیزینگ امید و شهرداری‌های قم، مشهد در ماه جاری به حساب سرمایه‌گذاران واریز خواهد شد.

علاوه بر این سررسید سود صکوک مرابحه سیمان شرق صنعت غذایی کوروش، مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران و صندوق‌های سپهر خبرگان نفت، امین یکم فردا، کمند، پاداش سهامداری توسعه یکم، پارند پایدار سپهر و گنجینه آینده روشن در مهر ماه است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند.

این گزارش می‌‌افزاید: هم‌اکنون در حدود 80 نوع انواع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) در بازار سرمایه منتشر شده است و سود این اوراق به‌صورت ماهانه و یا سه‌ماهه یک‌بار به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها