ترامپ با لیموزین جدید 1.5 میلیون دلاری به سازمان ملل رفت

بر اساس گزارشها خودروی لیموزین جدید دونالد ترامپ 1.5 میلیون دلار ارزش داشته و در آن یک یخچال پر از نمونه‌های خون با گروه خونی یکسان با ترامپ تعبیه شده است.

ترامپ با لیموزین جدید 1.5 میلیون دلاری به سازمان ملل رفت
کد خبر: 234759
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه ان بی سی گزارش کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم "دیو" (The Beast) شناخته می‌شود، به مقر سازمان ملل رفته است. نسخه قبلی این لیموزین در اولین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معرفی شده بود.

این خودروی "دیو" جدید یکی از مجموع 12 خودروی مشابه است که بر طبق برآوردهای اولیه روی هم 15.8 میلیون دلار ارزش داشته‌اند. بر طبق گزارش ان.بی.سی این خودرو مجهز به بدنه‌ای با زره نظامی و شیشه‌های پنجره چند لایه به ضخامت پنج اینچ است.

درهای این خودرو به دلیل مجموعه تدابیر حفاظتی کار گذاشته شده در آنها وزنی برابر با در یک جت بوئینگ 757 را دارد.

در عین حال این خودرو با مجموعه‌ای از سلاح‌های سبک نیز نظیر یک شات گان و یک سلاح پرتاب گاز اشک آور مجهز شده تا در صورتی که مهاجمی برحسب اتفاق توانست از حفاظهای بیرونی عبور کند، مورد استفاده قرار بگیرند.

در گزارش ان.بی.سی آمده که این لیموزین برخوردار از یخچالی پر از ذخایر خون از گروه خونی رئیس جمهور و یک مجموعه مجهز از تجهیزات پزشکی و دارویی است.

این خودرو ظرفیت هفت سرنشین را داشته و درمقابل حملات بیوشیمیایی کاملا ایمن بوده و از لاستیکهای پیشرفته بهره می‌برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها