استاندار کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح مشوق‌های استخدامی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از اجرای طرح مشوق‌های استخدامی در کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح مشوق‌های استخدامی در کرمانشاه
کد خبر: 234989
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته همه خوبی هاست و هرآنچه از خوبیهاست از ایثار، تواضع، رشادت، وحدت و ... در این هفته نهفته است.

وی افزود: دفاع مقدس در کشور ما در برهه ای از زمان توانست فرهنگ شهادت و ایثار که بارها توانسته تهدید های دشمن را به فرصت تبدیل کند را در کشور نهادینه کند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این فرهنگ بدون تردید ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و شاخصه آن خداباوری است که ادای تکلیف را به عنوان یک اصل برای رزمندگان مدنظر قرار داده بود.

بازوند، 8 سال دفاع مقدس را سند مقاومت کشور دانست و گفت: شهدا، اسرا، جانبازان و ملت فداکار ایران با فداکاری و اهدای جان و مال خود این سند افتخار را امضا کردند.

وی ادامه داد: دشمن آن زمان در رسانه های خود از بسیجی ها به عنوان کابوس رژیم بعثی، تمام نشدنی و بدون توقف یاد می کرد و چه خوب امان راحل در پاسخ به آنها گفت: بسیج لشکر مخلص خداست.

بازوند به بیانات زیبای مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: رهبر دفاع مقدس را یک گنجینه تعبیر کرد که هرچه بخواهیم در آن هست اگرچه 8 سال طول کشید اما 80 سال نیاز نا را می تواند برطرف کند.

استاندار کرمانشاه فرهنگ مشارکت را یکی از مهمترین موضوعات فرهنگی سال‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این برهه جای این فرهنگ بسیار خالی است.

وی بیان داشت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که با توپخانه رسانه‌ای و تبلیغاتی حمایت می‌شود، لذا در این شرایط نیازمند فرهنگ مشارکت هستیم.

بازوند اشاره‌ای به واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام بخش دولتی به بخش خصوصی داشت و گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به تنظیم بودجه سال آینده ظرف چند روز دیگر پروژه‌های خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه در خصوص طرح مشوق استخدامی که در کرمانشاه اجرای می‌شود نیزبیان داشت: این طرح در کل کشور تنها در دو استان اجرا می‌شود و برای اجرای آن 200 میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌ایم؛ بر اساس این طرح کل هزینه بیمه نیروهای جدید واحدهای تولیدی را دولت پرداخت می‌کند.

وی همچنین از اختصاص اعتبار 37 میلیارد ریالی دولت جهت تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: این بسته‌های آموزشی را اداره‌کل آموزش و پرورش باید در همان شهرستان‌های زلزله‌زده تهیه کند.



منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها