کامیابی‌نیا:

باید به بهترین شکل آماده بازی با السد شویم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید برای بازی با السد تیم خوب ریکاوری شود و با هر شرایطی که وجود دارد به بهترین شکل آماده بازی با این تیم بشویم.

باید به بهترین شکل آماده بازی با السد شویم
کد خبر: 235048
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۵ ۲۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال کامیابی‌نیا بعد از تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 88 درباره اینکه به نظر می‌رسد این بازی خسته‌کننده دنبال می‌شد، گفت: شرایط تیم‌ها به نحوی بود که بازی‌های حساسی را پشت سرگذاشته بودند. ما با الدحیل اخیراً بازی کرده بودیم و استقلال هم بازی حساسی با السد داشته است. بعد از الدحیل ما مقابل سپیدرود بازی کردیم و چهار روز بعد در دربی به میدان رفتیم. شرایط برای‌مان بسیار سخت است که باعث می‌شود خسته باشیم و روند بازی این‌طور در جریان باشد. مخصوصاً تیم ما که 10،12 بازیکن بیشتر ندارد.

وی با اشاره به مصدومیت ماهینی گفت: حسین یکی از بهترین بازیکنان ماست و امیدوارم که دچار پارگی رباط صلیبی نشده باشد. او می‌تواند در بازی‌های پیش رو کمک زیادی به تیم بکند.

کامیابی‌نیا درباره غیبت چند بازیکن پرسپولیس در بازی با السد گفت: شرایط را باید مربیان بررسی کنند تا تیم خوب ریکاوری شود و با هر شرایطی که وجود دارد به بهترین شکل آماده بازی با السد بشویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها