سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم هنوز نهایی نشده است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هنوز جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم نهایی و مشخص نشده است از اعلام آمادگی معاونان و مدیران کل این وزارتخانه جهت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد.

جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم هنوز نهایی نشده است
کد خبر: 235068
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی درباره جزییات بسته‌های حمایتی دولت برای مردم گفت: در حال بررسی جزئیات بسته‌های حمایتی هستیم اما هنوز نهایی و مشخص نشده است. به محض تصویب نهایی جزئیات را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی همچنین درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان و اجرای آن در وزارت رفاه اظهار کرد: به محض ابلاغ قانون با همه واحدهای تابعه مکاتبه کردیم تا نسبت به اجرای دقیق و فوری آن اقدام کنند تا بتوانیم از نیروهای تازه نفس استفاده کنیم.

بندپی با بیان اینکه معاونان و مدیران کل وزارتخانه جهت اجرای قانون اعلام آمادگی کرده‌اندگفت: دو معاون وزارت خانه آقایان مشیریان و کلانتری بازنشسته هستند و مشمول این قانون می‌شوند.

وی همچنین درباره شمولیت شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از دیدگاه ما کارکنان شستا و شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها