عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور

سخنگوی دولت نیستم/ ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی به خلاءها پاسخ می‌دهد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور با اشاره به گفت: بنده فقط در حوزه اقتصادی صحبت می‌کنم و سخنگوی دولت نیستم.

سخنگوی دولت نیستم/ ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی به خلاءها پاسخ می‌دهد
کد خبر: 235545
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و ششمین نشست شورای اجتماعی کشور درجمع خبرنگاران درباره برنامه‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور بیان کرد: با توجه به شرایط تبلیغاتی و تخریب دستاوردهای کشور از سوی رسانه‌های خارجی و همین‌طور عدم هماهنگی بین دستگاههای داخلی و عدم اطلاعات کافی رسانه‌های مختلف در خصوص مسائل اقتصادی، سران قوا در جلسه ای که داشتند، تصمیم گرفتند یک هماهنگی بین دستگاههای متولی اقتصادی و اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

وزیر کشور با بیان اینکه این ستاد ضمن تبادل اطلاعات و برنامه‌ریزی به صورت سلبی و ایجابی به همه ابهامات و خلاهای جامعه پاسخ می‌دهد، گفت: این ستاد همچنین در راستای پاسخگویی به اغراض معاندین و افرادی که نسبت به تخریب اقتصادی کشور اقدام می‌کنند تشکیل شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد که وزارت کشور متولی این موضوع باشد و ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور 19 عضو دارد که من به عنوان هماهنگ کننده ستاد ایفای نقش می‌کنم.


امیدوارم همه رسانه‌ها در این امر ما را یاری کنند و بتوانیم در راستای حقوق حقه مردم کشور که دسترسی به اطلاعات درست و دقیق است گامهای خوبی برداریم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب شما از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به معنای سخنگویی دولت نیز هست؟ گفت: بنده فقط در حوزه اقتصادی صحبت می‌کنم و سخنگوی دولت نیستم. همه اموری که احتیاج به هماهنگی در سطح ملی دارد را وزارت کشور بر عهده می‌گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها