کد خبر: 235807
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۱۱:۵۴:۰۰
| |

عضو شورای شهر تهران:

دست مترو هنوز به 700 میلیارد اوراق مشارکت نرسیده است

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هنوز مترو اجازه برداشت از 700 میلیارد اوراق مشارکت برای توسعه خطوط مترو را ندارد.

دست مترو هنوز به 700 میلیارد اوراق مشارکت نرسیده است
کد خبر: 235807
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۱۱:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد علیخانی با اشاره به سرانجام 1300 میلیارد اوراق مشارکتی که قرار بود برای تکمیل خطوط 6و7 منتشر شود، گفت: مجلس، تاریخ 31 شهریور ماه را برای انتشار این اوراق مشخص کرده بود که با وجود تلا شهای شهردار تهران، امکان انتشار این اوراق فراهم نشد.

وی افزود: افشانی مدت کوتاهی است که به شهرداری آمده و در این مدت بسیار این موضوع را پیگیری کرد اما بانک ها و مدیرانشان به دلیل شهرداری به بانکها، این اوراق را منتشر نکردند. شهرداری می تواند پیگیر تمدید زمان انتشار این اوراق باشد یا به سراغ اوراق مشارکت جدیدی باشد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص 700 میلیارد اوراق مشارکتی که ماه گذشته منتشر و خریداری شده بود تصریح کرد: هنوز مترو اجازه برداشت از این پول ها را ندارد. این اوراق توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرها خریداری شده و پول آن واریز شده اما برداشت از آن نیاز به مجوز بانک مرکزی دارد که تا الان محقق نشده و شهرداری در حال برطرف کردن مشکلات آن است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها