کد خبر: 236064
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

علی صوفی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

شورای هماهنگی تاکنون جلسه‌ای با عارف نداشته است/ انتقادات بسیاری به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری وجود دارد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تاکنون هیچ جلسه‌ای با عارف درباره ترکیب شورای عالی سیاستگذاری صورت نگرفته است.

شورای هماهنگی تاکنون جلسه‌ای با عارف نداشته است/ انتقادات بسیاری به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری وجود دارد
کد خبر: 236064
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی صوفی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره جلسه فوق العاده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با محوریت انتقادات به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و احتمال دیدار عارف با اعضای این شورا اظهار کرد: تاکنون هیچ جلسه‌ای با عارف درباره ترکیب شورای عالی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در شورای هماهنگی طبعا بحث‌ها مربوط به پارلمان اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره آخرین وضعیت طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: طرح پارلمان به نظر خواهی احزاب گذاشته شده است، یعنی از کمیته سیاسی خارج شده و این خروجی باید در جلسه شورای هماهنگی به تصویب برسد اما قبل از تصویب نهایی احزاب نظرات خود را می دهند، که مهلت دو هفته ای به احزاب داده شد تا نظرات خود را مطرح کنند.

صوفی در واکنش به اظهارنظرهای مبنی بر تصویب طرح پارلمان تا دوهفته آینده تصریح کرد: احزاب تاکنون نظرات خود را ارائه نداده‌اند و به نظرم تا دوهفته آینده این برنامه عملی نمی شود.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره زمان برگزاری جلسه این نهاد گفت: شورای عالی به دلیل اینکه کاملا تشکیل نشده است، بحث‌های زیادی درباره شکل‌گیری آن وجود دارد و زمان برگزاری جلساتش مشخص نیست.

وی انتقادات اصلاح طلبان به ترکیب شورای عالی سیاستگذاری را تایید کرد و اظهار کرد: بله، یکی از چالش‌های شورای عالی سوم ترکیب اعضای شورای عالی سیاستگذاری است تا مشخص شود، این شورا متشکل از چه افرادی و با چه ویژگی‌هایی باشد.

شایان ذکر است؛ برخی احزاب اصلاح طلب نسبت به رفتار و تصمیم‌گیری‌های شورای عالی انتقاداتی داشتند و به همین دلیل در شورای هماهنگی طرح پارلمان اصلاحات مطرح کردند تا بر شورای عالی نظارت داشته باشد و ترکیب این نهاد را مشخص کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها