کد خبر: 236260
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۱:۳۹:۰۰
| |

جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد:

افزایش 54 درصدی درگیری با اشرار

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آمار شهدای پلیس در شش ماهه امسال در مقایسه با 6 ماهه پارسال 23 درصد کاهش داشته است، گفت: درگیری با اشرار نیز طی این مدت افزایش 54 درصدی داشته است.

افزایش 54 درصدی درگیری با اشرار
کد خبر: 236260
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار اسکندر مومنی در گردهمایی کارآگاهان پلیس آگاهی به آمار اقدامات پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: در مورد کالای قاچاق کشفیات ما 99 درصد افزایش داشته است و ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز بالغ بر 4000 میلیارد تومان است‌. کل پرونده‌های ما در این حوزه نیز 5 درصد افزایش داشته و درعین حالا پرونده‌های بالای 500 میلیون تومان ما افزایش 45 درصدی داشته است.


مؤمنی با بیان اینکه جعل و کلاهبرداری نیز به ترتیب 2 و 25 درصد کاهش داشته است، اظهارکرد: در مجموع براساس بررسی شاخص‌های امنیتی، ایران 97 امن تر از ایران 96 است. 87 درصد مردم از امنیت کشور رضایت دارند.

وی با اشاره به شرایط کاری کارآگاهان تصریح کرد: یک کارآگاه برای فعالیت به آرامش و تمرکز احتیاج دارد. کارآگاهان افراد نکته سنج و جامع نگری هستند. مساله دیگر دانش و تجربه است، مجرمان با پیشرفت تکنولوژی از علم و دانش روز بهره می‌برند و پلیس هم باید به این دانش مجهز باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها