کد خبر: 236331
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

حسن کامران نماینده مجلس در نطق میان دستور:

مسئولان هنوز وقتی از خارج می‌آیند اجازه نمی‌دهند چمدان‌هایشان بررسی شود/ وجود مشکلات از بی‌عرضگی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس اعتقاد دارد امروز اگر فرزندان این ملت با دقت و با طول زمانی زیاد موشک می‌فرستند نشان دهنده‌ی این است که ما می‌توانیم لذا وجود مشکلات از بی عرضگی است.

مسئولان هنوز وقتی از خارج می‌آیند اجازه نمی‌دهند چمدان‌هایشان بررسی شود/ وجود مشکلات از بی‌عرضگی است
کد خبر: 236331
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن کامران دستجردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: زمانی این کشور درست می‌شود که مسئولین ما شبیه زمان جبهه رفتار کنند. در واقع در زمان جبهه فرماندهان همان غذایی را می‌خوردند که سربازها می‌خورد اما متاسفانه امروز فرماندهان ما در سه قوه حاضر نیستند موارد خارج از شمولشان را حذف کنند زیرا این موارد خارج از دید بازرسان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هنوز وقتی از خارج می‌آیند و به پاویون می‌روند، اجازه نمی‌دهند چمدان‌هایشان بررسی شود. تا مبادا به فرمایش رهبر انقلاب عمل شود که حتی اگر یک عطر آورده‌ باشند جلوی چشمشان آتش بزنند.

وی، ادامه داد: سه قوه هنوز گرو می گیرند زیرا دولت جدولی برای وکلا، وزراء، استانداران، و غیره ابلاغ کرده و مقامات ارز ماموریتی می گیرند این در حالیست که گفته می شود ارز ماموریتی نگیرید. چه زمانی می خواهید تغییر رفتار دهید.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امروز اگر فرزندان این ملت با دقت و با طول زمانی زیاد موشک می‌فرستند نشان دهنده‌ی این است که ما می‌توانیم لذا وجود مشکلات از بی عرضگی است.

کامران دستجردی افزود: نمی شود در خوزستان کلی شهید دهیم اما مردم هنوز حس نکرده اند چه آثاری بر جای مانده است. مردم باید آثار ضد اشرافی‌گری را لمس کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: از یک طرف اجازه نمی دهیم ارز وارد شود و می‌گوییم دلار درست می‌شود. یک روز دلار زیاد می‌شود و دوباره ورود ارز را باز می‌کنیم و برای آن سقف می‌گذاریم. مشخص است که خودمان داریم این کار را انجام می‌دهیم و بعد نیز می‌گوییم اگر fatf اجرایی شود، چنین و چنان می‌شود.

کامران ادامه داد: متاسفانه هنوز فرهنگ اربابی حاکم است لذا بایستی خودمان و مراممان را اصلاح کنیم. مردم بسیار خوبی در کشور داریم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص حق آّبه‌ی اصفهان، گفت: استان از زمان صفویه حق آبه‌ی مشخصی دارد. این حق آبه را بارها در قانون آورده‌ شده است. بند 3 جلسه 13 شورای عالی آب در همین رابطه بود لذا اگر وزیر نیرو قادر به اجرای این قانون نیست، کنار برود زیرا آب بحث مهمی است. اگر کاری نمی‌کند او را استیضاح کنید.

وی افزود: مردم و کشاورزان استان هر وقت اعتراض کردند اعتراضشان سیاسی نبوده و مرد بودند و مطالبه‌ای داشتند. مطالبات چه می‌شود؟ اکنون اول پاییز است که هنوز به آنها آب نداده اید. حداقل باید به نرخ روز پول آب را به آنها بدهند. به عبارتی نه آب می‌دهید نه پول می‌دهید و نه قانون را اجرایی می‌کنید. خب کشاورزان چه کار کنند و اکنون هم تجمع کرده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نمایندگان قوه مقننه انتظار می رود برای رفع مشکلات همکاری کنند، اظهار کرد: هم اکنون در اصفهان به خاطر حق آبه تجمع شده است. آنها شعار نمی‌دهند و دری وری نمی‌گویند، حرفشان این است که باید قانون را اجرا کنیم آیا اسم پاسخ‌های ما احترام و تکریم مردم است؟

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها