کد خبر: 236496
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۸:۰۶:۰۰
| |

سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

برخی از عناصر مثبت انقلاب بدون دلیل کنار گذاشته شده‌اند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی عناصر مثبت انقلاب بدون دلیل کنار گذاشته شده اند و باید افراد انقلابی که رنجیده خاطر شده اند را دوباره برگرداند.

برخی از عناصر مثبت انقلاب بدون دلیل کنار گذاشته شده‌اند
کد خبر: 236496
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت ‌الله سید احمد خاتمی عصر امروز پنج شنبه در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز، اظهار داشت: باید قدر نیروهای انقلابی را دانست، برخی از همین عناصر مثبت نظام بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شده اند که باید آنها را بازگرداند.

وی سپس با بیان اینکه برای عبور از مشکلات اقتصادی باید وحدت را حفظ کرد، ادامه داد: جنایت رژیم پهلوی در همه عرصه‌ ها به خصوص در اقتصاد مشخص است، باید این جنایت‌ها را به مردم گفت چراکه حساسیت زیادی در عرصه اقتصادی وجود دارد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بیش از پیش در زمینه تبلیغات تلاش کنند، ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرها و استان های مختلف باید فعال باشند، باید خلاء های تبلیغی رفع شود.

امام جمعه موقت تهران سپس ابراز داشت: اگر برگزاری یک مراسم از دید شورای هماهنگی تبلیغات مناسب نیست باید این موضوع به اطلاع مسئولان آن برنامه برسد.

وی در خصوص استعفای آیت ‌الله جنتی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: بعداز این استعفا این مجموعه خلاء هایی دارد، بخشی از حل مشکلات ستاد احیا به خاطر محاسن سفید آیت ‌الله جنتی بود. ایشان عاشق مقام معظم رهبری بودند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری سپس با بیان اینکه امسال انقلاب اسلامی در سن 40 سالگی به پختگی رسیده است، افزود: باید دستگاه های مختلف و رسانه ها در برگزاری جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را بکنند.

وی گفت: باید از سیاه نمایی پرهیز کرد، همچنین باید زمینه حضور جوانان در مساجد فراهم شود و از خالی شدن مساجد از جوانان و نوجوانان خودداری شود و در این خصوص ابزار هنر می تواند مفید باشد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی همه ‌گیر هستند، ادامه داد: هیچ کسی نیست که این مشکلات اقتصادی تاثیری روی وی نگذاشته باشد، پس برای همین باید برای حل مشکلات مختلف اقتصادی و فرهنگی مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و دولتمردان نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها