کد خبر: 236541
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۰:۰۲:۰۰
| |

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خبر داد:

آمادگی مجلس برای تصویب بسته‌ حمایتی دولت از کارمندان

حمیدرضا حاجی بابایی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه گفت: مجلس آماده بررسی و تصویب بسته حمایتی دولت برای افزایس حقوق کارمندان است.

آمادگی مجلس برای تصویب بسته‌ حمایتی دولت از کارمندان
کد خبر: 236541
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه بیان کرد: مجلس آماده بررسی و تصویب بسته حمایتی دولت برای افزایس حقوق کارمندان است.


رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بسته افزایشی حقوق کارمندان، گفت: افزایش قیمت‌ها بیشترین فشار را به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه وارد می‌کند، به همین دلیل مجلس پیگیر افزایش حقوق کارمندان شد.

وی افزود: مجلس به دنبال آن بود که بسته‌ای را برای کمک به مردم تدوین و تنظیم کند، اما دولت اعلام کرد بسته‌ای را به همین منظور آماده کرده است، در جلسه‌ اخیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، آقای نوبخت کلیاتی از طرح‌ها و برنامه‌های دولت برای مردم را اعلام کرد، اما قرار بر این شد در جلسه‌ دیگری جزئیات بیشتری از این بسته ارائه کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت است و اگر بسته‌ای که به مجلس ارجاع می‌دهد مناسب باشد، آن را تصویب خواهد کرد.

حاجی بابایی با اشاره به این که اقشار ضعیف جامعه که حدود 30 میلیون نفر هستند باید از حمایت ویژه‌ای برخوردار شوند، تصریح کرد: معتقدم اقتصاد کشور دچار آسیب‌های زیادی شده است و در این میان اقشار ضعیف و بازنشستگان کشوری و لشکری که 4 دهک از مردم هستند تحت فشار بیشتری قرار دارند، لذا باید تحت حمایت ویژه‌ای قرار گیرند، در عین حال عموم مردم هم باید از مساعدت در زمینه‌هایی مثل تامین کالا‌های اساسی و دارو بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها