کد خبر: 236679
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ۰۹:۲۴:۰۰
| |

معاون وزیر کشور در مرز خسروی مطرح کرد:

تلاش برای بازگشایی مرز خسروی / تدوین طرح جامع خدمت رسانی به زوار اربعین

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تدوین طرح جامع برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد و گفت:تلاش همه مسئولان بر بازگشایی مرز خسروی است.

تلاش برای بازگشایی مرز خسروی / تدوین طرح جامع خدمت رسانی به زوار اربعین
کد خبر: 236679
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۴ ۰۹:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی جمال نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز خسروی و پایانه بین المللی این مرز رسمی اظهار داشت: استان‌های شهید پرور کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای سفر زائران اربعین و تردد زوار مشخص شده است و از این رو مرز‌های سه گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند و تلاش می‌شود تا مرز خسروی نیز بازگشایی شود.

وی افزود: تلاش‌های زیادی برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز خسروی صورت گرفت و با برگزاری جلسات مستمر امید است با حل شدن مشکلات آن سوی مرز، شاهد عبور و تردد زوار از این مرز رسمی باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، از تشکیل 12 کمیته در ستاد اربعین خبر داد و اضافه کرد:در کمیته زیرساخت مباحث مربوط به آب، برق، راه، مخابرات، خدمات بانکی و امور عمرانی طرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تمام برنامه‌های زیرساختی مربوط به تردد زائران ار مرز‌های کشور در سال 98 به اتمام می‌رسد و طرح جامعی برای خدمت رسانی به زوار در دست اقدام است که به مرور عملیاتی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، شهرستان قصرشیرین خاکریز اول دفاع مقدس است و از این رو شایسته بهترین خدمات رسانی است.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: بازشدن مرز خسروی خواسته مردم مرزدار این شهرستان است و مردم این دیار مدت هاست که منتظر باز شدن این معبر مرزی هستند و تقاضای ما این است که این مرز برای تردد زائران در ایام اربعین بازگشایی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها